Skip to main content

Mb's delen lukt niet ondanks dat ik de telefoonnummers heb gekoppeld aan mijn kpn ID. Telefoonnummer van het nummer waar ik mee wil delen, komt er niet bij te staan.

Hoi @PIEN2020. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het nog niet lukt om MB's te delen. Om MB's te kunnen delen moet je op de pagina “Check je voordeel” een huishouden starten, of een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden. Heb je dit al gedaan? Daarna kan je in MijnKPN MB's delen. In het topic “MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt?” lees je hier meer over. Laat je mij weten of het is gelukt?


Bovenstaande stappen heb ik al gedaan, maar ook al koppel ik het nummer opnieuw, ik kan er nog steeds niet mee delen 


Wat jammer dat het nog steeds niet is gelukt. Ik heb het voor je nagekeken. Om gebruik te kunnen maken van de Hussel voordelen moeten alle nummers op hetzelfde adres staan. Het nummer dat eindigt op 47 staat op dit moment op een ander adres. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie het adres aan te passen en alle nummers aan te melden voor de Hussel voordelen. Daarna kan je MB's delen. Ik hoor graag van je of het is gelukt.