Skip to main content

Goedeavond, van alles geprobeerd maar ook mij lukt het niet om mb's te delen. Het nummer waarvan ik wil delen heeft onbeperkt internet en krijg ik niet gekoppeld :persevere:

@Arretje73 zijn alle  Kpn abo's op het zelfde adres geregistreerd, of zit er toevallig nog een voormalig Telfort tussen zo ja dan kun je daarmee geen  mb's delen


@jimny bedankt voor u reactie. Her gaat om 2 kpn mobiele abo's en 1 voormalig telfort internet & tv abo. Ik zou dan toch "gewoon" moeten kunnen delen tussen de mobiele abo's?


Volgens mijn bescheiden mening gaat dat niet lukken omdat je nog een TFT abonnement hebt zou je dat veranderen naar een KPN Abo dan raak je de eventuele voordelen die je nu nog hebt kwijt en het is volgens mij ook duurder.

 

 

 

Vul je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

 

Wellicht kan het wel via hussel zie onderstaande link

https://www.kpn.com/hussel/voordelen.htm?campaignid=ps:s=go:t=KPN-Only-KPN:c=kpn+%7C+only+%7C+brd+%7C+alg:d=kpn+%7C+hussel+%7C+bmm:co=%2Bkpn%20%2Bhussel:f1=%2Bkpn+%2Bhussel:f2=b&gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAjwrPCGBhALEiwAUl9X09Jab6D8hzosQm-_ZX4-n8EN4HimP5fj0lu8bo9W2GkVe1keyco7NhoCUmsQAvD_BwE


@jimny bedankt voor alle tips, blijft volgens mij vreemd dat ik mijn ene mobiele nummer wel aangemeld krijg en het andere niet terwijl ze beiden vankpn zijn.  Ik wacht het verder even af. 


Hi @Arretje73, top dat je direct je gegevens in hebt gevuld!

Ik heb het betreffende mobiele nummer nu voor je gekoppeld aan de rest, zou je nu nogmaals willen kijken of het Mb's delen goed gaat?


@Maja_ top het is nu gelukt! Bedankt!!

 


Ah heel fijn :grinning: Graag gedaan hoor :blush: