Skip to main content

Mb delen lukt niet 

heb aan alle voorwaarden voldaan 

kan niet meer inschrijven was al gebeurd 

beide thuis adressen kloppen 

maar kom niet verder informatie venster

Hoi @rieksl en welkom op het forum! Ik help je hier graag mee. Allereerst, het delen van MB's kan nu alleen nog via de MijnKPN app. Als je die geïnstalleerd hebt en daar MB's op wilt delen, wat gebeurt er dan? Zie je het andere nummer niet staan in de lijst met nummers waar je MB's mee kunt delen? Zorg dan dat het factuuradres van beide abonnementen hetzelfde is. Die kun je aanpassen via je MijnKPN account als je naar Profiel > Persoons- en betaalgegevens gaat. Ook goed om te weten is dat MB's alleen gedeeld kunnen worden met KPN abonnementen. Mocht je bijvoorbeeld nog een abonnement van Telfort hebben, dan kun je daar geen MB's mee delen. Benieuwd of de oplossing/het antwoord hier tussen zit. Ik hoor graag van je! 


Ik heb twee abbo ‘s bij de kpn

beiden op zelfde adres ( gecontroleerd)

beide met zelfde factuur adres ( gecontroleerd)

het enige wat afwijkend is dat mijn tv /internet nu nog via de dochter Solcon loopt 

dit wordt kpn in oktober 

De nieuwste abbo is gisteren ingegaan 

zit er een wachttijd op (kan ik niets over vinden)


Wellicht heeft u hier iets aan. Daar staan verschillende oorzaken waarom het niet zou lukken.


Heel al die tips

maar de fout ligt niet aan mijn instellingen 

mik vind dat de kpn in gebreke blijft kwa ondersteuning 

als je belt zeggen ze gewoon dat je twee dagen geduld moet hebben ondertussen zijn die allang verstreken maar nog steeds geen koppeling 


Vreemd. 

Mb delen lukt niet 

heb aan alle voorwaarden voldaan 

kan niet meer inschrijven was al gebeurd 

beide thuis adressen kloppen 

maar kom niet verder informatie venster

Bedoelt u met niet meer kunnen inschrijven het koppelen van het nummer in MijnKPN of het activeren van KPN Hussel?

 

En heeft u al eens het nummer ontkoppeld en opnieuw gekoppeld in MijnKPN?


Het lukt mij niet om mij aan te melden bij hussel 

met wordt het volgende gemeld: het is niet mogelijk je aan te melden mogelijke oorzaak: het product is al aangemeld 

graag hulp ik kom er niet uit


@rieksl Ik zie dat je je forumprofiel al hebt aangevuld, super! Ik heb gekeken, en beide 06-nummers uit je profiel staan aangemeld voor MB's delen sinds 19 augustus en dit is ook actief. Wat gebeurt er precies wanneer je MB's probeert te delen via de MijnKPN app? 


Het probleem is via de helpdesk opgelost 

hartelijk voor uw reactie 


Fijn! Dan wens ik je nog een fijn weekend. 😄