Skip to main content

Beste lezer,

Gisteren is mijn nummer overgezet en mijn abonnement bij KPN ingegaan, nu zit ik in het buitenland en probeer ik samen met mijn partner ervoor te zorgen dat zij MB's met mij kan delen. Beide producten staan al aangemeld op hetzelfde adres en op MijnKPN, maar als ik bij de voordelen kijk staat er niks bij. Ik ben het forum al bij langs gegaan en kan nergens vinden wat ik nu zou moeten doen, maar ik heb de komende weken wel hard mijn internet nodig. Help!

 

met vriendelijke groeten,

 

T. Van Zwol

@TvanZwol In onderstaand topic staat alles over het delen van MB's :

MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt? | KPN Community


@TvanZwol In onderstaand topic staat alles over het delen van MB's :

MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt? | KPN Community

@HansaanZet dank voor het meekijken, maar deze pagina had ik al uitvoerig doorgenomen en alles gedaan wat ik volgens KPN zou kunnen doen. Beide nummers staan dus al aangemeld, maar het voordeel is nog steeds niet te zien op de pagina. Ik heb bij een andere vraag op het forum gezien dat er bij KPN zelf iets niet goed gekoppeld stond in het systeem, dus ik hoop dat zij daar naar kunnen kijken, maar met het gebrekkige bereik dat ik vanuit mijn vakantiehuis heb kan ik ook niet de helpdesk bellen om dit met hen na te gaan.


@TvanZwol Ok, dan zal een van de moderators dit oppikken. Als u dan alvast uw relevante gegevens invult op forumprofiel alhier ( alleen zichtbaar voor de moderators) , kan die direct aan de slag 😉

Via het internationale nummer +31612001200 kunt u de klantendienst wel bereiken, echter is dit nummer niet gratis (!) en vandaag alleen bereikbaar voor storingen.


@HansaanZet hartelijk dank!


Hoi @TvanZwol, welkom op ons forum! Ik heb meteen even meegekeken en zie dat een van de nummers nog niet aangemeld stond. Ik heb deze nu aangemeld en MB's delen zou nu dus ook moeten werken!


Dag @Thomas dank voor de hulp!

Ik had zelf al geprobeerd beide nummers los van elkaar aan te melden maar kreeg daarbij een foutmelding dat dat al gebeurd was. Fijn dat het nu wel gelukt is! Één probleempje, ik kan nog steeds geen MB's delen. Bij mijn voordelen is deze er nu bijgekomen:

"Hussel 2020 unlimited data en onbeperkt bellen/sms

06-10 7* ** **

Hussel Mobiel Korting (7,50 euro)

Gratis onderling bellen"

 

Maar als ik in de MijnKPN app kijk word ik nog steeds door gelinkt naar de "meer weten" pagina over MB's delen. Kan het zijn dat bij mijn voordelen ook nog het andere telefoonnummer zou moeten staan: 06-53 7* ** **? Nogmaals bedankt voor het meekijken.


Ik zie dat ook mijn wijziging even vast was komen zitten. Ik heb hem nog een zetje gegeven. Kun je het nog eens proberen?


Top! Het is nu helemaal gelukt en de MB's zijn reeds gedeeld. Bedankt voor alle snelle hulp.