Skip to main content

Ik ben nieuw bij jullie (sinds 25/5 mobile abonnement) en nu wil ik mb’s delen met mijn dochter maar dat lukt niet. We staan allebei in mijn kpn en elke online oplossing heb ik al geprobeerd. Help!

Ik ben nieuw bij jullie (sinds 25/5 mobile abonnement) en nu wil ik mb’s delen met mijn dochter maar dat lukt niet. We staan allebei in mijn kpn en elke online oplossing heb ik al geprobeerd. Help!

Welkom!

Zou je eens willen kijken in Mijn KPN bij je voordelen?

Dit doe je door onder Producten → Bekijk uw voordelen te kijken, alle abonnementen zouden hier tussen moeten staan. Is dit niet het geval, dan kan een moderator hier op het forum of een medewerker van de klantenservice aan de telefoon (0800-0402) dit voor je in orde maken.

Wanneer je niet in de gelegenheid bent om te bellen en liever wilt dat een moderator hier met je mee kijkt, is het wel noodzakelijk om even je profiel hier op het forum aan te vullen met wat informatie.

Wanneer de voordelen wel ingeschakeld zijn - en dus alle abonnementen vermeld staan, krijg je een foutmelding, en als dit het geval is welke foutmelding is dit?


Helaas dat werkt ook niet. Dochter staat bij mijn abonnementen maar komt niet naar boven als gezinslid. Alle opties die daarna komen of worden uitgelegd gedaan maar niets 


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dat zijn de abonnementen, dat zegt nog niets over de voordelen het gaat erom wat u onder “Voordelen bekijken” heeft te staan. Als daar niet alle abonnementen vermeld staan, dan kunt u inderdaad geen MB's delen.

Wanneer u klikt op “Voordelen bekijken”, zou u alle abonnementen moeten zien. Wanneer dit niet het geval is, dan zou u onder aan de pagina met de link “Voeg een bestaand KPN product toe” de overige abonnementen moeten kunnen toevoegen.

Lukt dit niet? Dan kan een moderator (KPN Medewerker) hier op het forum, of iemand van de telefonische klantenservice (0800-0402) je hiermee helpen.



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dank! Ik ga bellen met kpn want kom er niet uit 


Hi @Amber1973, ik hoop dat je er intussen met de tips hier en/of via onze klantenservice uit gekomen bent.

Zo niet, je leest in onze Kennisbank alles over MB's delen en wat je kan doen als 't niet lukt: