Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

 

Ik heb een nieuw (extra) gsm nummer toegevoegd aan mijn huishouden. Vanuit dit nieuwe nummer zie ik mijn bestaande nummer en beide nummers van mijn kinderen, onder MB’s delen.

Het nieuwe nummer is niet toegevoegd onder mijn bestaande nummer onder het kopje huishouden, waar de nummers van mijn kinderen wel zichtbaar zijn om MB’s te kunnen delen.

Kan dit door jullie opgelost worden?

Goedemorgen en welkom op ons forum @Tassie70

Lukt het om het nieuwe mobiele nummer aan te melden voor Hussel voordeel? Ik ben benieuwd of het nummer daarna wel in je huishouden staat. Zo niet, dan kijk ik graag even met je mee naar de nummers die in het huishouden vallen. Kan je voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en specifiek het nieuwe nummer erbij zetten? Geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? :)


Goedemorgen Alexandra, ik heb mijn gegevens ingevuld en ook het specifieke nummer aangegeven bi de opmerkingen. Hoop dat je het kan oplossen voor mij!

alvast bedankt!

 

groeten Natasja


@Tassie70 Hi Natasja, super! Ik heb je gegevens erbij gepakt. 

Ik zie het extra nummer wel in het huishouden staan, dus dat ziet er goed uit. Klopt het dat dat nummer nog een oud Telfort abonnement is? Dan is dat de reden dat je het nummer niet ziet bij MB's delen. Alle oud-Telfort abonnementen vallen nog onder hun Telfort voorwaarden en kunnen daarom geen MB's delen of gedeeld krijgen. Zo gauw zo'n abonnement verlengd wordt naar een KPN abonnement is het delen van MB's mogelijk, omdat het abonnement dan over gaat naar de KPN voorwaarden én voordelen.


Dank je wel voor het uitzoeken. Jammer dat dit niet wordt ondersteund door KPN. Het is tenslotte overgenomen en het netwerk van KPN wordt ook gebruikt. 
 

Nogmaals dank voor je reactie!

groeten en een fijne werkdag,

Natasja


@Tassie70 Graag gedaan, dat begrijp ik heel goed. Bij de overgang naar KPN is beloofd dat de Telfort voordelen zouden blijven zoals ze waren. Denk bijvoorbeeld ook aan het meenemen van de bundel naar de volgende maand. Zo gauw een abonnement wordt verlengd en echt een KPN contract wordt, kan ook dat nummer gebruik maken van de KPN voorwaarden en voordelen :)

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons hier te vinden, en ook een fijne (werk)dag toegewenst!