Skip to main content

Hi,

Ik heb een vraag mijn vriendin en ik hebben beide KPN mobiel en we hebben KPN thuis, we hebben gisteren voor het eerst geprobeerd om mb's te delen maar zonder resultaat. Ik haar mobiel nummer al toegevoegd aan mijnKPN. als ik bij voordelen kijk zìe ik ook niks staan van haar dus ik heb haar proberen toe te voegen maar ook zonder resultaat.

 

Hoe kan ik mijn vriendin toevoegen zodat we mb's kunnen delen?

 

Grtz. Mike

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @limbomike ,

Eerst je vriendin maar toevoegen voor de voordelen: 

Want het lijkt erop dat je haar korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Grote kans dat je daarna ook MB’s kunt delen. 


@Noordzee nee die site heb ik al minstens 5 keer geprobeerd maar als ik alles correct invul en dan op die blauwe knop duw herlaad de pagina en zijn de invul velden weer leeg


Dat is raar, ik neem aan dat je het ook via bv een andere telefoon hebt geprobeerd. 
 

Maar goed, de snelste manier om dit dan goed te regelen is zometeen om 8.00 te bellen met 0800-0402.


@Noordzee Is prima dan zal ik wel even contact opnemen na 8:00


Raar dat het niet lukte @limbomike 🤔

Ik zie dat het 2e nummer gisteren succesvol gekoppeld is door 1 van mijn collega's, het is helemaal goed gekomen dus 😊