Skip to main content

hoi, ik ben laatst weer terug verhuisd naar mijn ouders en heb dan ook mijn kan abonnement op het adres van mijn ouders aangepast, omdat zij en ik op dat moment een unlimited abonnement hadden vond ik het onnodig om nog een unlimited abonnement te behouden omdat ik wist dat mb’s gedeeld konden worden. 

nu heb ik mijn abonnement omgezet in een minimaal min/sms en 0gb per maand om van hun unlimited mb’s te kunnen delen naar mijn nummer. mijn nummer zit nu dan dus ook in hun account toegevoegd en is daar zichtbaar, rekeningnummer is ongewijzigd en wel nog mijn eigen.

 

ik had verwacht dat de registratie voor het mb’s delen allemaal redelijk automatisch zou gaan dus de eerste van deze maand komt en het lukt mij niet om mb’s naar mijn eigen nummer te delen. ik heb tot nu toe alles wat ik maar kan bedenken geprobeerd en ook het aanmelden voor combivoordeel maar dit heeft tot nu toe nog niet gewerkt.

 

mijn nummer is in het account van mijn ouders dus zichtbaar maar niet bij het mb’s delen.

 

zouden jullie mij hier verder mee kunnen helpen want ik weet niet wat er fout gaat.

Hallo @Jarnio zie onderstaande link:

 


dag @JanD

is er iets specifieks op de pagina die u gedeeld heeft dat ik moet zien en dat ik mogelijk over het hoofd heb gezien tijdens het meer maals proberen van mb’s delen?

ik zie namelijk niet waar u naar refereert.


Hallo @Jarnio de specifieke hoofdstukken over MB's delen lezen.

 


@JanD 

ik snap niet waar u naar refereert. in het ‘artikel’ om het zo maar even te noemen wordt verteld over de de functie van het mb’s delen. de enige informatie die hier staat, is dat het delen van mb’s kan met nummers/abonnementen op hetzelfde adres.

mijn nummer en het nummer dat mijn ouders gebruiken zijn momenteel aanwezig op hetzelfde adres. dit is dan ook wat ik in mijn originele post vertelde (ik ben terug verhuisd naar mijn ouders en heb hier dan mijn adres ook op aangepast).

nu heb ik nog steeds het probleem dat ik geen mb’s kan ontvangen vanaf het nummer waar het vandaan moet komen omdat mijn nummer in de kan niet zichtbaar is bij het delen van mb’s.

 

ik zie verder niet waar u naar zou refereren omdat dit ‘artikel’ veel praat over het gebruik van unlimited en het verbruik in het buitenland.


Als je het niet snapt, kan ik je helaas niet verder helpen.


@JanD vertel alstublieft wat ik over het hoofd zie want ik zie blijkbaar iets niet dat u wel ziet.

 


Wacht s.v.p.de eventuele reacties van medeforumleden of een moderator af.

 


@Jarnio  wellicht is het met deze link wat duidelijker voor je en voor de goede orde is @JanD  net als me een klant die graag klanten helpen op het forum 

https://www.kpn.com/combivoordeel/mbs-delen.htm

 


Hoi Jarnio, ik zie dat je mede forumgebruikers je hebben proberen te helpen met tips. Het is dan inderdaad zaak dat alle abonnement op het zelfde adres actief staan en dat je ze allemaal hebt aangemeld voor KPN Combivoordeel. Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!