hoi, ik ben laatst weer terug verhuisd naar mijn ouders en heb dan ook mijn kan abonnement op het adres van mijn ouders aangepast, omdat zij en ik op dat moment een unlimited abonnement hadden vond ik het onnodig om nog een unlimited abonnement te behouden omdat ik wist dat mb’s gedeeld konden worden.
nu heb ik mijn abonnement omgezet in een minimaal min/sms en 0gb per maand om van hun unlimited mb’s te kunnen delen naar mijn nummer. mijn nummer zit nu dan dus ook in hun account toegevoegd en is daar zichtbaar, rekeningnummer is ongewijzigd en wel nog mijn eigen.
ik had verwacht dat de registratie voor het mb’s delen allemaal redelijk automatisch zou gaan dus de eerste van deze maand komt en het lukt mij niet om mb’s naar mijn eigen nummer te delen. ik heb tot nu toe alles wat ik maar kan bedenken geprobeerd en ook het aanmelden voor combivoordeel maar dit heeft tot nu toe nog niet gewerkt.
mijn nummer is in het account van mijn ouders dus zichtbaar maar niet bij het mb’s delen.
zouden jullie mij hier verder mee kunnen helpen want ik weet niet wat er fout gaat.