Skip to main content

Sinds mijn vriendin en ik verhuisd zijn werkt het mb delen niet meer. We zien elkaar niet staan in het lijstje alleen de goede doelen staan er.

 

We hebben het formulier geprobeerd voor het toevoegen, maar we krijgen alleen foutmeldingen

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Sjoof zijn jullie beiden bij KPN onder hetzelfde nieuwe adres geregistreerd? Zo nee, dan gaat het niet, zo ja, dan even bellen met 0800 0402 of de reactie van een moderator afwachten.

 


We staan allebei ingeschreven op hetzelfde adres


We staan allebei ingeschreven op hetzelfde adres

Hallo @Sjoof dan even bellen met 0800 0402 of de reactie van een moderator afwachten. 

 


Hoi @Sjoof. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen MB's kan delen met jouw vriendin. Heeft onze klantenservice het probleem inmiddels al verholpen? Als dit nog niet het geval is wil ik je vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Alle mobiele nummer kan je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld.

 

 


Ik heb mijn informatie en beide nummers toegevoegd.

 

Het probleem is nog niet opgelost


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het mobiele nummer dat eindigt op 21 toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Als het goed is lukt het nu wel om MB's te delen. Laat je een berichtje achter in dit topic of het werkt of niet. 


Beste Vikash,

 

Het werkt allemaal weer.

Heel erg bedankt.


Graag gedaan!:relaxed: