Skip to main content

Ondanks dat we vorig jaar een extra nieuw KPN mobiel abonnement hebben afgesloten, werkt het MB's delen niet (kom ik nu pas achter).  De twee mobiele KPN telefoonabonnementen zijn gekoppeld in het dashboard en als je dan klikt op de link “MB's delen” dat komt er een standaard bericht:

Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet en KPN Hussel. Met Onderling MB's Delen is het eenvoudig om via MijnKPN MB's naar elkaar te verzenden en/of te ontvangen. Handig als u uw MB-bundel hebt opgebruikt en andere gezinsleden nog MB's over hebben. Dit kost bovendien niets extra en de verzonden MB's kunt u op uw factuur terugzien.

Hoe kan dit worden opgelost?

Hallo @jeroen-uit-arnhem , toevallig Telfort-mobiel-klant? Zo ja, dan kan MB's delen niet.

Zo nee, wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

 


Nee, geen Telfort-mobiel-klant. Gewoon een nieuw KPN mobiele telefoonabonnement afgesloten (wel was daarbij het nummer geporteerd van een andere aanbieder naar KPN).

Ik wacht dus even op antwoord van de moderator.


Hoi @jeroen-uit-arnhem en welkom op het forum! Ik ben benieuwd waarom het delen niet lukt, dus ik ga graag op onderzoek uit. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, de 06-nummers waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag! 


Ik heb geen reactie meer gezien en zie ook geen gegevens in je forumprofiel, dus ik hoop dat dit betekent dat het MB's delen gelukt is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer