Skip to main content

Hallo!

Het lukt nog steeds niet om MB's met mijn kinderen te delen. Inmiddels kunnen ze wel met elkaar delen, maar als ik mijn MB's wil delen (wat natuurlijk de bedoeling is) dan lukt het niet. 

Ik heb al een paar keer gebeld, maar het lukt nog steeds niet. Nu krijg ik de melding dat mijn abonnement niet geschikt is voor delen van MB's. Waarom niet??

In  'mijn overzicht’  zie ik het verbruik van beide kids, maar in het scherm om te delen zie ik slechts 1 telefoonnummer, in plaats van 2.  

Graag wil ik mijn MB's delen met beide kinderen. Wat moet er nu nog gedaan worden? Ik hoor het graag!

Groet MarjoTwinkel

Hoi @MarjoTwinkel en welkom op het forum! Wat gebeurt er precies wanneer je MB's wilt delen? Krijg je een foutmelding in beeld? Je zei dat je een nummer in beeld ziet, kan je met dit nummer wel MB's delen? Heb je toevallig een mobiel abonnement wat overgezet is naar KPN vanuit Telfort? Als dat het geval is kan je met dit abonnement namelijk geen MB's delen. 

Mocht dat laatste niet het geval zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, de 06-nummers waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 🙂


Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat je de oplossing of het antwoord inmiddels gevonden hebt. Zo niet, laat het gerust weten! 


Mij lukt het niet Mb’s te delen met mijn dochter. In Mijn KPN staan beide produkten (tel.nrs. van mij en mijn dochter), maar telkens als ik op ‘Mb’s delen’  druk, krijg ik de melding:

> Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet en KPN Hussel. Met Onderling MB's Delen is het eenvoudig om via MijnKPN MB's naar elkaar te verzenden en/of te ontvangen. Handig als u uw MB-bundel hebt opgebruikt en andere gezinsleden nog MB's over hebben. Dit kost bovendien niets extra en de verzonden MB's kunt u op uw factuur terugzien.

Meer informatie <

Wie kan ij helpen???

 


Hi @Ruud Oost. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Vul beide 06-nummers dan even in bij de “persoonlijke opmerking”. Dan gaan we het uitzoeken!


Hoi Paul. Ik heb m’n forum-profiel ingevuld zoals gevraagd. Hoop dat het je lukt :-)


Ik neem hem over van Paul, excuses voor de late reactie en bedankt voor het aanvullen @Ruud Oost! Ik zag dat de abonnementen nog niet aangemeld waren voor de Hussel voordelen, vandaar dat MB's delen niet lukte. 🙂 Ik heb de abonnementen nu aangemeld en je ontvangt een SMS op de nummers zodra het afgerond is. Daarna moet je MB's kunnen delen! 


Top Sanne, enorm bedankt!


Het werkt, nogmaals dank :-)


Super, goed om te lezen dat het nu werkt. 😄 Graag gedaan, jij bedankt voor het terugkoppelen!


Hier lukt het ook niet nummer van de Kids sim zie ik niet om te delen


@Rendvdoesburg Zou je dit nummer samen met jouw nummer en het adres van de thuisdiensten indien van toepassing dan willen  aanmelden voor Hussel? Ik verwacht dat het bij jullie dan ook binnen no time werkt. 🙂


Dat aanmelden bij Hussel is nu juist wat mij (ook) niet lukte...


Reageer