Skip to main content

Mijn dochter is het huis uit en voorheen kon ik al mijn MB’s met haar delen.

Ze  studeert en kon de MB’s goed gebruiken.

Aardig van KPN om 5000MB’s te schenken.

Zelf verbruik ik weinig 151 deze maand en een tegoed van7000 Mb’s

Ik vind het erg jammer dat het niet mogelijk is om je eigen kind te schenken omdat zij op een ander adres woont.

Terwijl zij nota bene ook een abonnement heeft bij de KPN?

Hopelijk zijn er meer mensen dit met mij eens?

 

Dit zijn helaas de voorwaarden van KPN. Alleen binnen het hetzelfde huishouden (adres) kan van voordelen gebruikt gemaakt worden.


Logisch toch? Je kan allen mb's delen binnen hetzelfde huishouden.

Uw dochter had er voor kunnen kiezen om voorlopig nog geen adreswijziging door te geven. Dan had er niets aan de hand geweest.


Ja jammer ik begrijp het. Dan maar schenken aan een goed doel.

En Nick83 bedankt voor je antwoordt.Ja dat was mogelijk geweest om nog geen adreswijziging door te geven. Maar door de verhuizing moest er een nieuwe aansluiting komen en dan zien ze, dat je niet meer meer in je ouderlijk huis woont!


Ja jammer ik begrijp het. Dan maar schenken aan een goed doel.

En Nick83 bedankt voor je antwoordt.Ja dat was mogelijk geweest om nog geen adreswijziging door te geven. Maar door de verhuizing moest er een nieuwe aansluiting komen en dan zien ze, dat je niet meer meer in je ouderlijk huis woont!

Nee hoor, dat zien ze niet. 


Ha @Artgerink, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier nu tegenaan loopt. Het delen van MB’s is inderdaad alleen mogelijk tussen leden van hetzelfde huishouden. In dit geval kan je geen MB's meer delen met je dochter helaas:disappointed_relieved: .

En Nick83 bedankt voor je antwoordt.Ja dat was mogelijk geweest om nog geen adreswijziging door te geven. Maar door de verhuizing moest er een nieuwe aansluiting komen en dan zien ze, dat je niet meer meer in je ouderlijk huis woont!

Hoe bedoel je dit? Ze heeft op haar nieuwe adres zelf een vast abonnement bij ons genomen? Het is inderdaad het makkelijkst dat zij haar mobiele nummer dan ook mee verhuisd heeft: zo kan ze op haar eigen adres zelf gebruik maken van de voordelen.