Skip to main content

Ik heb hussel kpn,verder interactieve tv,vaste telefonie en mijn mobiel ook,eerst kreeg ik het pluspakket een half jaar gratis, ba die 6 maanden, kreeg ik een korting, en ineens zag ik op mijn factuur een groter bedrag staan,bleek dat ik mijn plus pakket helemaal moet betalen,nu maakte ik daar geen gebruik van,dus heb het eruit laten halen,ik vroeg nog  verandert er verder niks?

Nee hoor,want de maand daarvoor wilde ik hem er ook al vanaf halen,kreeg ik te horen  niet doen hoor,want dan wordt uw pakket anders en gaat u nog  meer  betalen,nu kon het ineens wel er tussen uit, maar toch kreeg ik nog  dezelfde dag een mail,omdat u wat heeft veranderd krijgt u nu geen entertainment meer van ons,dus alles heb ik van de kpn en nu wordt ik gestraft,waarom is dat,ik betaal echt veel geld

 

 

Welkom hier @Sing! 

Als je mobiel en thuis combineert, dan krijg je -naast voordelen op je mobiele abonnement- €5,00 entertainment korting mits je in je thuis abonnement het Pluspakket, ESPN, Film1 of Spotify hebt opgenomen. Pluspakket kost €6,99 per maand exlc. entertainmentkorting. Je betaalde dus netto €1,99 per maand netto voor het Pluspakket. 

Aangezien je het Pluspakket aan het begin van je abonnement gratis kreeg. Kan het zijn dat je naast gratis Pluspakket ook de €5,00 entertainment korting kreeg. Dus het gratis pluspakket leverde je als het ware €5,00 korting op (dubbele korting). Wanneer je het Pluspakket uitzet, terwijl die nog gratis is, dan vervalt de €5,00 entertainmentkorting waardoor je abonnementsprijs €5,00 duurder zou worden. Je kreeg dus eigenlijk geld toe zolang het Pluspakket gratis was. Mijn collega's hebben je vermoedelijk daarom geadviseerd het Pluspakket te behouden zolang je die nog gratis kreeg. 

Verder verandert er niets aan voordelen. Door het Pluspakket uit te zetten bespaar je vanaf nu netto €1,99 per maand. Prima besparing als je het pakket toch niet gebruikt. 

 

Â