Skip to main content
Beantwoord

Mijn combivoordeel is sinds enkele maanden gestopt

  • 23 June 2024
  • 22 reacties
  • 217 keer bekeken

Graag zie ik met terugwerkende kracht een oplossing voor het stopzetten van mijn combivoordeel. Ik heb mobiel en alles in 1 van kpn. Dit is al een een keer eerder door jullie stopgezet. Nu ook weer enkele maanden dat ik te veel betaal…..

 

Graag zie ik z.s.m. een oplossing en een terugbetaling! (sinds maart 2024)

Ik had gehoopt dat jullie dit deze keer zelf corrigeerde.

Om welk voordeel gaat het precies 


Het combivoordeel dat voorheen op ESPN was


Snelst is bellen met kpn. Ze kunnen dan direct meekijken in de administratie.

Via het forum duurt het langer voordat een KPN Moderator hier komt. Voor deze dienen ook minstens de volgende gegevens in je profiel te staan: NAW, klantnummer vast, klantnummer mobiel.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


@annemarie1971 heb je iets veranderd in je  abonnement  bv van telfort naar kpn 


Nee niets veranderd 


Het combivoordeel dat voorheen op ESPN was

 

Dus je hebt geen ESPN meer @annemarie1971 ?
Heb je wel een ander entertainment pakket?
Zo niet dan klopt het, dan vervalt je voordeel.


Als je óók een mobiel abonnement bij kpn hebt zou je onder Alles in één ESPN of Pluspakket naar keuze gratis moeten hebben. 


Dat is dus niet. En ze geven aan dat dit ook niet meer is, alleen de 1e 6 maanden. Ik heb al jaren KPN en ze hebben dit gewoon zomaar aangepast...nu zijn ze bereid om een korting voor 3 maanden te geven en dan vervolgens het volle bedrag weer. Ik vind dit echt niet klantvriendelijk. Dus ga ik maar opzoek naar een andere provider. 


Hallo @annemarie1971 ,

Heb jij in de afgelopen vier- en een half jaar ergens een keer jouw abonnement verlengd? Dat kun je in MijnKPN eventueel terugvinden….

In dat geval val je nu onder het Combivoordeel. Daar is gratis ESPN-pakket geen optie meer. Wel heb je dan het pluspakket gratis mits je uiteraard ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 
 

De voorwaarden voor het huidige combivoordeel staan hier beschreven: 


Heb je nog steeds KPN Compleet? Dan is gratis ESPN dus wel een optie: 

 


Mijn einddatum van het contract is 09082020. Dus ik snap er niets van dat ze dit aangepast hebben....ik zou volgens mij nog steeds espn gratis moeten krijgen.


Mijn einddatum van het contract is 09082020. Dus ik snap er niets van dat ze dit aangepast hebben....ik zou volgens mij nog steeds espn gratis moeten krijgen.

Dan heb jij nog steeds de KPN Compleet-voordelen zolang je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 
 

Gratis zenders

Meer keuze en kijkplezier met een gratis TV-pakket. Kies uit het Pluspakket of ESPN Compleet. Je kan elke maand zonder kosten het TV-pakket wisselen. Je krijgt gratis zenders als je Internet en Interactieve TV van KPN en 1 of meer mobiele abonnementen van KPN hebt.

 

Heb je nu het pluspakket gratis en wil je switchen naar gratis ESPN?: 

Hoe en hoe vaak kan ik mijn gratis zenderpakket wisselen?

Je kunt het TV-pakket eens per maand wisselen. Dit kun je doen via MijnKPN of via de tv-ontvanger. Ga daarvoor naar Menu, Instellingen en daarna naar Zenderpakketten. Binnen 24 uur geniet je van je nieuwe pakket.

TIP: Werken je nieuwe zenders na 24 uur nog niet? Start dan jouw tv-ontvanger opnieuw op.

 

En voor de zekerheid: 

Voor het (opnieuw) aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


Toch raar. Als ik bel zeggen ze dat ik er geen recht op heb.

Ik heb een ander nummer voor mijn mobiel aangevraagd omdat ik lastig gevallen werd. Nu lijkt het dat ze daar een nieuw contract voor hebben aangemaakt ipv alleen een nummerwijziging. Dus ik ben de pineut.

 


Toch raar. Als ik bel zeggen ze dat ik er geen recht op heb.

Ik heb een ander nummer voor mijn mobiel aangevraagd omdat ik lastig gevallen werd. Nu lijkt het dat ze daar een nieuw contract voor hebben aangemaakt ipv alleen een nummerwijziging. Dus ik ben de pineut.

 

Nee hoor, alleen het nieuwe nummer dan even aanmelden via de link hieronder: 

Voor het (opnieuw) aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten

 


Dat lukt dus niet.


Dat lukt dus niet.

Heb jij net deze link ingevuld? 
 

Als jouw mobiele abonnement op hetzelfde adres staat ingeschreven als jouw thuisabonnement, dan wordt de aanvraag vanzelf in behandeling genomen. Kan wel enkele dagen duren. 
 

Duurt het te lang?, dan toch maar weer bellen met 0800-0402.


Gisteren nogmaals gebeld met KPN. Ze gaan het oplossen geven ze aan. Ik ben benieuwd 


Nu blijkt mijn telefoon abonnementen omgezet te zijn van telfort naar kpn. En de rest is telfort. Dus geen rechten meer op gratis ESPN


Zoals hierboven ik  je al gevraagd had of je iets veranderd had van Telfort naar KPN je antwoord was niets veranderd dus nu blijkt dat je toch iets veranderd hebt van Telfort naar KPN mobiel en tja dan ben je je ESPN gratis kwijt 


Ik heb niets veranderd alleen mijn telefoonnummer omdat ik lastig gevallen werd....


Dat lukt dus niet.

 

 

 

Duurt het te lang?, dan toch maar weer bellen met 0800-0402.


 

Nu blijkt mijn telefoon abonnementen omgezet te zijn van telfort naar kpn. En de rest is telfort. Dus geen rechten meer op gratis ESPN

Tjaa, dat had je er niet bijverteld…..

Maar OK, door zelf te bellen met 0800-0402 is het nu in ieder geval duidelijk. 

 


Ha @annemarie1971, goed dat je gebeld hebt! Superrot dat hierdoor nu de voordelen weg zijn gevallen. Die veranderen inderdaad als je abonnement verandert van oud-Telfort naar KPN. Alle Combivoordelen vind je hier:

 


Ha @annemarie1971, goed dat je gebeld hebt! Superrot dat hierdoor nu de voordelen weg zijn gevallen. Die veranderen inderdaad als je abonnement verandert van oud-Telfort naar KPN. Alle Combivoordelen vind je hier:

 

Ja dat ik zeker rot. Ook omdat ik alleen een nummerwijziging had aangevraagd omdat ik lastig gevallen werd. Door die nummerwijziging is alles dus veranderd.....van telfort naar kpn. We gaan op zoek naar een andere provider want ik voel me erg oneerlijk behandeld.


Reageer