Skip to main content
Vraag

Mijn Combivoordeel keuze is ineens gewijzigd

• July 23, 2026
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik had voorheen Netflix Basis als combi voordeel. Vandaag kreeg ik rond 16:40 opeens een email dat dit zou zijn gewijzigd naar Netflix Premium.

Ik zat zelf in de auto en was niet actief in de app. Verder heeft er binnen ons gezin niemand toegang tot de KPN app. 

Hoe kan dit zomaar ineens veranderen? En kan dit worden teruggedraaid? Ik heb geen zin nu 11 euro extra te betalen voor iets dat ik niet zelf heb besteld.

5 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 23, 2026

Nog even alles goed nagekeken, ik ben echt de enige die mag inloggen. En heb als extra beveiliging een SMS ontvangen. Vind dit echt heel vreemd

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 23, 2026

Hallo ​@Merure ,

Het is mogelijk om jouw Netflix-abonnement te wijzigen via Netflix zelf. Je doet de aanpassing via de beheeromgeving op Netflix.com.

Hoe dit werkt, lees je hier: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 23, 2026

@Noordzee dat begrijp ik, maar dat is niet mijn vraag. Ik heb niets gewijzigd noch in Netflix zelf noch via Mijn KPN.

Ik wil graag begrijpen hoe dit zomaar kan gebeuren en dit graag teruggedraaid hebben zonder dat ik nu extra kosten moet betalen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 23, 2026

@Noordzee klopt trouwens niet wat je zegt. Als ik dit terug aanpas naar Basis via Netflix, krijg ik dit als email en wordt de wijziging teruggedraaid:

...

De wijziging van je abonnement is afgewezen

Probleem met de wijziging van je abonnement

Beste,

KPN heeft de wijziging van je abonnement niet goedgekeurd. Je moet contact met deze partner opnemen om de wijziging van je abonnement te laten goedkeuren.

We hebben voorlopig je vorige abonnement weer toegepast, maar neem contact op met KPN om het probleem op te lossen.

Partner

KPN

Huidig abonnement

Premium

Afgewezen abonnement

Basic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Merure. Welkom op de community! Dat is inderdaad erg vreemd, zeker als jij de enige bent die kan inloggen. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Geef daarbij duidelijk aan dat je zelf geen wijziging hebt doorgevoerd en dat je hiervan onverwacht een e-mail en sms hebt ontvangen.

Hopelijk kunnen ze snel achterhalen wat er precies is gebeurd en de wijziging, als dat mogelijk is, terugdraaien.