Skip to main content
Beantwoord

Mijn combivoordeel klopt niet, mijn oude Solcon abonnement staat er nog

• February 2, 2026
  • 16 reacties
  • 277 keer bekeken

Ik heb twee keer telefonisch contact gehad, helaas nog niet opgelost.

In mijn punten overzicht mbt combivoordeel staat een oud abonnement vermeld van Solcon.

Twee maal contact gehad met een allervriendelijkste dame maar helaas blijkt het ingewikkeld te zijn gewoon mijn oude aanbieder, Solcon, te verwijderen.

Beste antwoord door Erik van N.

Het was een zware bevalling maar we hebben het systeem zover gekregen…… gegevens kloppen nu.

16 reacties

• February 2, 2026

Kun je daar een schermafdruk van plaatsen? Want dit is heel raar.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 2, 2026

De twee gesproken medewerkers kwamen er ook niet uit. Blijkbaar is het beëindigen van mijn Solcon abonnement, voorafgaande aan mijn abonnement van heden, kpn, niet goed gegaan.

Ik kan bij Solcon niet meer inloggen, abonnement is daar immers beëindigd.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 2, 2026

Maar je kunt Solcon nog wel bellen of zij iets kunnen doen ​@Erik van N. 

• February 2, 2026

Heel bijzonder dat dit mogelijk is. Je krijgt er wel veel punten door. Ik denk dat er maar weinig klanten zijn die 19 punten hebben 🤡

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 3, 2026

Maar dat is juist het gekke probleem. Ik zit in level 2! Hij telt dus die punten niet en als je die 10 van Solcon eraf haal behoor ik in level 3 te zitten.

en ja ik heb Solcon ook al gecontact. Geen oplossing.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 3, 2026

​@Erik van N. Ik zie dat je zeven punten hebt. Heb jij inderdaad ESPN Compleet en Netflix? Dan zou je met TV+ en een tweede mobiel op acht punten moeten uitkomen. Voor het pluspakket krijg je geen punt. 

Probeer anders om jouw thuisabonnement te ontkoppelen: 

En daarna weer opnieuw te koppelen: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 3, 2026

Thanks, een medewerker van kpn heeft dat eerder samen met mij ook al gedaan. (ik moest uitloggen, ontkoppelen etc… toen leek het opgelost maar op misterieuze wijze trekt hij ergens uit jullie systeem toch weer solcon er bij….)

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Erik, welkom hier! Dat is inderdaad wel bijzonder. Vooral het feit dat die dan na ontkoppelen blijkbaar automatisch weer gekoppeld wordt. Zou je jouw profiel eens kunnen invullen en mij hier een seintje kunnen geven? Dan kijk ik even met je mee!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2026

Profiel aanvullen gedaan

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2026

Remco van KPN, nog naar gekeken?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@Erik van N.  Excuses dat het even stil was vanaf mijn kant, ik was door omstandigheden even voor een periode afwezig. Ik zal dit verder oppakken en kom er naar het weekend op terug!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Erik, aangezien ik geen reactie kreeg op mijn eerder doorgestuurde e-mail heb ik opnieuw een storingsmelding aangemaakt. Ik zie wel in de gegevens nu dat het oude pakket op de nominatie staat om verwijderd te worden. Ik hou het in de gaten! Mocht je eerder wat horen dan verneem ik dat graag.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 16, 2026

Okee, ik wacht af 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Top! Dan houden we contact, zou je mij donderdag of vrijdag een berichtje kunnen sturen als je nog niets hebt gehoord?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 17, 2026

Het was een zware bevalling maar we hebben het systeem zover gekregen…… gegevens kloppen nu.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Het is nu dus helemaal naar wens ​@Erik van N.? Excuses dat het wat voeten in de aarde heeft gehad en even duurde. Mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten!

Â