Skip to main content
Vraag

Mijn combivoordeel staat na mijn verhuizing op level 0, niet meer op 3

• September 14, 2026
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

stond op level 3 na de verhuizing op 0.heb hetzelfde diensten behouden. Dit al gemeld in de kan winkel en gebeld met klantenservice er is nog niets veranderd.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 14, 2026

Hallo ​@fioooon ,

Dit betekent dat jouw adresgegevens nog niet op al jouw abonnementen zijn bijgewerkt. Als de adressen van jouw thuisabonnement en van jouw mobiel abonnement niet gelijk zijn, dan kom je niet in aanmerking voor Combivoordeel. 

Mijn advies is om toch maar weer contact op te nemen met de klantenservice.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@fioooon, welkom bij de community! 😊Het is inderdaad belangrijk dat al je producten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Als bijvoorbeeld je mobiele abonnement nog op je oude adres staat en je thuisabonnement al op je nieuwe adres, kan dit ervoor zorgen dat je Combivoordeel niet meer goed wordt herkend en je op level 0 komt te staan.

Het beste kun je hiervoor een belafspraak maken met onze klantenservice. Een collega kan dan per product met je meekijken op welk adres deze geregistreerd staat en dit waar nodig goed laten zetten.

Heb je dit inmiddels al gedaan of doe je dit binnenkort? Laat het vooral weten. Mocht het daarna nog steeds niet goed staan, dan kijk ik graag met je mee.