Skip to main content
Vraag

Mijn Combivoordeel wordt niet toegepast, abonnementen staan op hetzelfde adres

• May 27, 2025
  • 0 reacties
  • 23 keer bekeken

Beste KPN community,

Ik ben klant en samen met mijn vrouw maak ik gebruik van KPN mobiele abonnementen waarmee we recht zouden moeten hebben op Combivoordeel, aangezien we al meer dan een jaar op hetzelfde adres staan ingeschreven.

Ongeveer twee maanden geleden werd het Combivoordeel niet toegepast op mijn mobiele factuur. Dit gebeurde na een adreswijziging waardoor mijn nummer en dat van mijn vrouw tijdelijk op verschillende adressen in het systeem geregistreerd stonden. Nadat die factuur betaald was, heb ik contact opgenomen met een KPN-medewerker die me snel heeft geholpen de situatie te corrigeren. Onze adressen werden weer samengevoegd en de daaropvolgende factuur corrigeerde niet alleen het probleem, maar bevatte ook een tegoed voor de eerder misgelopen korting.

Tot mijn verbazing wordt op de meest recente factuur van mijn mobiele abonnement het Combivoordeel opnieuw niet toegepast, ondanks dat beide telefoonnummers op exact hetzelfde adres in het KPN-systeem staan.

Ik wil graag hulp vragen om dit probleem op te lossen. Belangrijk om te vermelden is dat ik momenteel in het buitenland verblijf en daarom telefonisch niet bereikbaar ben. Ik verzoek vriendelijk om assistentie via een antwoord hier op de community of via het e-mailadres dat aan mijn KPN-account gekoppeld is.

Bedankt voor de aandacht en ik wacht op een oplossing. Met vriendelijke groet,

Gabriel Ramos - Gabrielocr

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.