Skip to main content
Vraag

Mijn filmvoucher code werkt niet

• September 29, 2025
  • 8 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik wil mijn filmvoucher-code gebruiken maar dit lukt niet omdat de code al gebruikt zou zijn. Dit klopt niet! Hoe kom ik aan een nieuwe code of hoe zorg ik dat de code wel werkt?

8 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Leco!

Wat jammer dat jouw filmvoucher code niet werkt 😥 Dat terwijl je 'm nog niet gebruikt had dus. Kan je iets meer vertellen over welke actie dit gaat, en wanneer je de voucher hebt gekregen (of hoe/wanneer je 'm hebt aangevraagd)? En heb je 'm wel gebruik via jouw tv-ontvanger? Dat laatste is bij filmvouchers vaak een belangrijk detail, je kunt ze meestal alleen via de tv-ontvanger gebruiken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

Is het niet toevallig een code voor Cinetree? En dus niet voor het Pathé aanbod via het menu van kpn.

Ik kreeg voor mijn verjaardag zo'n "cadeautje”. Maar moest gelijk eerst een account maken bij Cinetree. Dus het was geen cadeautje, maar een klantenlokkertje voor Cinetree. Geen account gemaakt. Ik heb al genoeg diensten. Bovendien had ik maar de keuze uit 3 films voor de voucher. Maar ja, beetje vrouwenfilms helaas. Lokte me ook niet naar een account.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2025

Ik heb deze ingevoerd via de tv-ontvanger van kpn, conform de instructie. De code heb ik ontvangen in september en nog een herinnerings mail op 20-9. KPN ziet toch per account wat er voor cadeautjes worden gegeven?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed dat je het via de tv-ontvanger hebt geprobeerd ​@Leco. Maar het werkt dus nog niet.

Je hebt hier in onze Community een account aangemaakt - hartstikke leuk dat je hier je vraag stelt :) - maar ik zie dat er geen persoonlijke gegevens in staan. Pas als jij jouw profiel invult, kunnen wij (alleen de moderators) jouw gegevens zien. Dat gaat niet vanzelf, dat zou trouwens privacy-technisch ook niet mogen. Vandaar de vragen die ik je hierboven stelde.

Gaat het om een Pathé Thuis vouchercode, of om iets anders? En als je jouw profiel invult en daarna hier een seintje geeft, kunnen we het voor je nakijken. Laat je weten of je dat wilt én vul je dan je naam, adresgegevens en klantnummer daar in? In je profiel zijn ze niet zichtbaar voor andere bezoekers in de community.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 2, 2025

Ik heb mijn profiel aangepast. Het ging inderdaad om een Pathé-thuis vouchercode.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 3, 2025

Hallo ​@Leco ,

Ik heb je in een privébericht mijn code gestuurd. Die code is nog te gebruiken tot en met 10 oktober 2025. Veel plezier ermee! 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 5, 2025

@Alexandra van KPN 

Ik krijg via een PB het bericht dat ook mijn code niet werkt. Wellicht heb jij de oplossing voor ​@Leco?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • October 9, 2025

Alexandra geniet van een paar vrije dagen, daarom reageer ik nu even.

Erg attent dat Noordzee zijn code heeft doorgegeven! Jammer dat de codes helaas niet werken; ik heb daar op dit moment geen directe verklaring voor.

Ik heb wel een nieuwe code beschikbaar en stuur deze zo in een privébericht, ​@Leco. Laat je even weten of deze code wel werkt?

Ik ga ervan uit van wel en wens je alvast veel kijkplezier!