Skip to main content

Ik kreeg vannacht om 1 uur een email van jullie dat ik heb FOX Sport verwijderd had van mijn diensten. Als dat zo is heb ik het zeker niet bewust gedaan. Dat was mijn ooit Telfort, nu KPN Compleet voordeel.
Heeft dit iets te maken met het reageren op jullie voorstel om voor drie maanden gratis het opnemen pakket bij te voegen aan mijn pakket? Zo ja, dan wil ik dit pakket niet meer. Ik vond hat zeer vervelend dat ik 10 minuten voor het begin van een wedstrijd moest achterkomen dat ik geen FOX Sport had. Snel heb ik het geregeld, maar nu is het slechts drie maanden gratis.

Ik begrijp hier niets van.

ik heb dit ook alleen mij internet snelheid gewijzigd  nu heeft KPN mijn gehele abonnement gewijzigd met die verstande dat ik mijn gratis Fox Sport kwijt ben en daarvoor nu moet betalen een schandaal is het bellen helpt . ingang wijzing 13-11-2020- maar de 14 dagen bedenk tijd gaat direct in bij aanvraag en niet per  ingaan datum van wijziging was Telfort maar zelfstandig gebleven  dan hadden we deze narigheid niet gehad  over weeg over te stappen 


Welkom bij KPN haha !


Ik heb ook maar gecheckt hoe snel mijn Internet is. Hoewel ik voor 200Mb betaal, is het slechts 100. Dus twee redenen om te bellen. De mevrouw zij dat ze FOX Sport zou regelen, en morgen komt een monteur voor de snelheid. Hopelijk komt alles goed.


Hi @ivanke , welkom op het Forum! Vervelend om te horen allemaal. Is het probleem inmiddels verholpen?


Ik weet het niet. Op de 24ste heb ik gebeld, en de mevrouw zij dat ze zou zorgen voor dat het goedkomt> Maar ik zie nog steeds bij mijn FOX Sport dat het slechts voor drie maanden gratis is.

Inmiddels heb ik een ander probleem ook. Ik merkte tijdens het gesprek dat mijn Internet snelheid 100Mb is, terwijl ik voor 200 betaal. Ik kijk het niet elke dag, dus weet niet sinds wanneer het zo is. Maar het maakt niets uit. Ik werd hiervoor verbonden met iemand anders, de het ook niet kon verhelpen, en zei dat hij een monteur stuurt. Die zou de volgende dag komen. Mijn vrouw zei later, dat zolang COVID dichtbij is, komt geen monteur bij ons binnen. Ik heb de afspraak gecanceld, en heb de 200 Mbit veranderd naar 100. Daarmee kan ik ook leven, en waarom voor iets betalen wat ik niet heb. Ik heb hierover een bevestigend email gekregen, maar het staat nog steeds op 200. Hoe lang kan het nog duren?


@ivanke Dank voor je bericht. Ik heb het nagekeken. Gisteren is er een nieuwe wijzigingsorder ingediend (ik heb deze nog even nagestuurd). Hierin wordt het pakket gewijzigd naar 100 MB en heb je Fox Sports de eerste 3 maanden gratis. De dag dat deze order op gereed springt staat bij mij in de systemen op 08-12-2020. Per dan zal deze wijziging ingaan.


Bedankt voor je snelle reactie. Als ik het goed begrijp wordt de snelheid in mijn pakket op 8 december  aangepast. Dat houdt in dat ik voor die tijd blijf voor 200Mbit te betalen, terwijl ik nu al max 100Mbit heb. Hm. 
En hoe is het met FOX Sport? Ik had het bij TELFORT gratis als combivoordeel. Die werd plotseling, zonder enige mededeling stopgezet. Voor drie maanden heb ik nu FOX Sport gratis, maar ik wil het ook daarna gratis hebben. En de mevrouw beloofde me toen ik belde, dat ze het zou regelen. 


@ivanke ik heb je een privé bericht gestuurd!


Reageer