Skip to main content

Ik ben inmiddels al best wel heel lang abonnee, en los van af en toe een nieuwe afstandsbediening is er nooit iets van een aanbod gedaan/cadeautje gekregen.

Ik moest zelf vorige maand ontdekken dat ik een tientje per maand goedkoper af was en twee keer zo snel internet had.  

Moet ik opzeggen en op naam van mijn vrouw een nieuw abonnement afsluiten om in aanmerking te komen voor de Sony hoofdtelefoon? 

 

nooit iets van een aanbod gedaan/cadeautje gekregen.

 

 

Hallo @hvl ,

Wil je regelmatig gebruik maken van acties of kortingen?, dan zul je inderdaad jaarlijks moeten switchen van provider of de door jou beschreven truc met jouw vrouw uithalen. 

Zo werkt het nu eenmaal. En dat is bij energieleveranciers en andere instanties of abonnementen niet anders. 

 

Maar als je kadootjes wilt ? Dat is een kwestie van opletten!:

Het einde van het jaar is weer in zicht en dat is het perfecte moment om onze klanten eens goed in de watten te leggen. Aangezien we dit jaar iets meer thuis zitten dan voorheen met iets minder mensen om ons heen, kunnen we er maar beter het beste van maken. Vandaar dat alle klanten van KPN in december iets hebben om naar uit te kijken: De KPN Kado Kalender. Inschrijfpagina KPN Kado Kalender 

Gedurende de decembermaand, kunnen klanten verschillende Kadootjes van KPN verwachten. Gratis films, zenders, apps, data, leuke kortingen en winacties. De Kado Kalender van KPN zit dit jaar bomvol met allerlei leuke presentjes om het eind van het jaar net wat specialer te maken. Voor ieder wat wils!

 

(Je kunt je nog tot en met 20 december 2020 aanmelden) 


Och dat is ook een interessante kijk op de zaken. Ik zie het zelf meer zo dat ik betaal als vaste klant voor de cadeautjes die anderen krijgen. 

Jarenlang zo ook trouw gebleven aan de energiemaatschappij. Waarom geen cadeautjes geven voor mensen die lang trouw blijven?

Hoe dan ook, hier komen we er niet uit. Even voor het gemak: waar bel ik naartoe om op te zeggen? Ik begrijp dat daar een apart nummer voor is…

Dank.


KPN is voor opzeggen gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Spreek in : Ik wil een medewerker spreken) 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)