Mijn Netflix abonnement is al sinds 19 februari gestopt,kan dus geen Netflix meer kijken.
We betaalde via kpn.
We kunnen nog steeds niet aanklikken voor conbivoordeel wat wel erg jammer is.
We hebben level 3
Mijn Netflix abonnement is al sinds 19 februari gestopt,kan dus geen Netflix meer kijken.
We betaalde via kpn.
We kunnen nog steeds niet aanklikken voor conbivoordeel wat wel erg jammer is.
We hebben level 3
Beste antwoord door Noordzee
Er zijn momenteel meer klanten die tegen dit probleem aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen.
Een moderator van KPN schreef in een ander topic:
Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.
We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.
Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn?
bron:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.