Skip to main content
Beantwoord

Mijn Netflix is gestopt en ik kan het niet aanklikken bij Combivoordeel

• 24 februari 2025
  • 10 reacties
  • 146 keer bekeken

Mijn Netflix abonnement is al sinds 19 februari gestopt,kan dus geen Netflix meer kijken.

We betaalde via kpn.

We kunnen nog steeds niet aanklikken voor conbivoordeel wat wel erg jammer is.

We hebben level 3

Beste antwoord door Noordzee

@amavanwamel 

Er zijn momenteel meer klanten die tegen dit probleem aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen. 

Een moderator van KPN schreef in een ander topic: 

Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn? 

bron: 

Bekijk origineel

10 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 24 februari 2025

Hallo ​@amavanwamel , is je Netflix spontaan gestopt of had je het uitgezet?

• Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 24 februari 2025

Ik had deze via Netflix opgezegd en deze stopte op 19 februari

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 24 februari 2025

Dan denk ik dat KPN eventjes tussenbeide moet komen: als je betaalde via KPN, kan je Netflix het beste ook via KPN opzeggen.

Als je Netflix al via KPN afnam, had je het voor het combivoordeel niet op hoeven zeggen.

• Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 24 februari 2025

Je hebt Netflix via de Netflix app op je tv-ontvanger besteld. Zeg deze eerst op bij Netflix. Activeer nadat je abonnement is gestopt hier je Netflix cadeau.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 24 februari 2025

Hallo ​@amavanwamel ,

amavanwamel schreef:

We kunnen nog steeds niet aanklikken voor conbivoordeel wat wel erg jammer is.

We hebben level 3

Dat aanvragen doe je als volgt : 

• Log in op de MijnKPN
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

En daarna: 

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van KPN. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Heb je de e-mail niet ontvangen? Klik dan op de link hierboven. 

• Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 24 februari 2025
amavanwamel schreef:

Je hebt Netflix via de Netflix app op je tv-ontvanger besteld. Zeg deze eerst op bij Netflix. Activeer nadat je abonnement is gestopt hier je Netflix cadeau.

Ik kan dus niet veranderen,lukt niet .ik heb deze een paar weken geleden al opgezegd,en op 19 februari was deze gestopt ,ik krijg dan het berichtje te zien wat hieronder staat

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@amavanwamel, goed om te zien dat er al hulp toegesneld is, ik lees alleen dat je er nog niet uit gekomen bent.

Hoe staat het er intussen voor? Kan je preciezer uitleggen waar je vastloopt, is het bij het kiezen van Netflix als Combivoordeel? Of is dat wel gelukt en gaat het om het activeren? Alle details zijn welkom, en als je een screenshot kan toevoegen, ook heel graag! Hoe meer details je deelt, des te beter we je hier op weg kunnen helpen.

Voor de snelste hulp kan je ook een belafspraak maken. Mijn collega belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

• Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 27 februari 2025

Deze is al gestopt sinds 19 februari 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

@amavanwamel 

Er zijn momenteel meer klanten die tegen dit probleem aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen. 

Een moderator van KPN schreef in een ander topic: 

Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn? 

bron: 

Frank Bulten
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 14 maart 2025

Bij ons hetzelfde probleem. Netflix via de app opgezegd op 25 Februari. Daarna na veel zoeken ergens gelezen dat er pas gekozen kan worden na de eerst volgende kpn facturatie zonder Netflix. Dat was vandaag. Kan nogsteeds geen Netflix kiezen als combi voordeel. Erg slecht dit. Get your shit in order KPN!!

Reageer