Skip to main content

Paar weken geleden heb ik mijn vaste nr laten vervallen op advies van een medewerker (zie topic elders op dit forum) alles zou hetzelfde blijven met mobiel internet en tv maar nu is mijn pluspakket niet meer gratis is ook niet overlegd of zo.

Ik wil dit pluspakket gratis terug vind het op deze manier niet kunnen. 

Graag oplossing a.u.b

Grtjs Conny 

 

 

Oh jee.

Dit kan vrees ik niet meer teruggedraaid.

Je HAD een Alles-in-1 abonnement. Daar gelden Compleet voordelen bij i.c.m. KPN Mobiel. Maar het vaste nummer kan daar niet uit, dat zou ook niks schelen qua abo-kosten.

De medewerker heeft je nu daarom op een KPN Hussel abonnement overgezet, dat kan zonder vast nummer. Maar voor Hussel gelden minder voordelen (geen Compleet meer). Al zou je volgens mij nu wel Entertainmentvoordeel krijgen à € 5 toch?
Is het pluspakket je énige pakket dan zou dat nu maar € 1,99 kosten (nml 6,99-5,00).

De Alles-in-1 is niet meer beschikbaar voor (her)activatie. Dus als je nu Hussel hebt dan kan dat niet meer veranderd.

p.s. ik ben geen medewerker van KPN, maar goed op de hoogte. Uit je verhaal destilleer ik bovenstaande situatie. Je kunt zien of je nu Hussel Thuis hebt in je MijnKPN Account.


Paar weken geleden heb ik mijn vaste nr laten vervallen op advies van een medewerker (zie topic elders op dit forum)

Heeft u een link naar dit topic? Want ik kan het niet vinden.


Het is inderdaad hussel pakket zonder overleg.

Alles zou hetzelfde blijven. 

Ik had alleen de vraag hoe kan het dat er gebeld word van mobiel naar vaste lijn en visaversa terwijl er geen vaste telefoon staat en alleen woon.

Advies vaste nr wegdoen.. Alles zou hetzelfde blijven dus ook compleet pakket zou hetzelfde blijven zie nog maar net dat het een hussel pakket is geworden. 

 


Het is inderdaad hussel pakket zonder overleg.

Alles zou hetzelfde blijven. 

Ik had alleen de vraag hoe kan het dat er gebeld word van mobiel naar vaste lijn en visaversa terwijl er geen vaste telefoon staat en alleen woon.

Advies vaste nr wegdoen.. Alles zou hetzelfde blijven dus ook compleet pakket zou hetzelfde blijven zie nog maar net dat het een hussel pakket is geworden. 

 

Ja, dit topic: https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/gebeld-worden-met-mijn-eigen-mobiel-naar-vaste-nummer-en-visaversa-terwijl-er-geen-vaste-telefoon-staat-506351 van 51 minuten geleden? 


Ja dit topic 


Dat is niet een paar weken geleden. En ook zie ik in dat topic geen advies om dat nummer te laten vervallen.


Nee klopt ik heb dit topic vandaag geopend en advies was telefonisch dus niet hier


Ik vrees zo maar dat de medewerker niet de prijs en de abonnementsvorm bedoelde toen ie zei “alles blijft hetzelfde”. Ik denk dat hij het aanbod (snelheid, zenders) in gedachte had. Zo zie je maar hoe het kan gaan in communicatie.