Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb meerdere abonnementen lopen waarbij 2 mobiele abonnementen nog met KPN Compleet maar ook vast internet (Hussel) en een nieuw mobiel abonnement met een Hussel product

Helaas krijg ik het niet voor elkaar om Hussel korting (€7.50)  te activeren voor mijn Mobiele Hussel abonnement.

Als ik deze probeer toe te voegen komt de website met de melding : Aanmelden voordelen lukt (nog) niet

Nu heb ik wel het product in “mijn KPN “omgeving staan maar zie deze niet onder de "voordelen”

Kunnen jullie deze wel activeren? 

Hallo @Ynnk ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 7,50 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

 

 

Lukt het niet via één van deze pagina's? 

KPN is hiervoor ook gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hallo Noordzee, het hele punt was dat het via de website niet mogelijk was. Gelukkig is het al opgelost, even gebeld met de klantenservice 👍🏻


Mooi zo👍