Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement loskoppelen qua voordelen van Alles-in-1 abonnement

• April 9, 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb bij KPN een alles in 1 abonnement, inclusief twee mobiele telefoonnummers. Nu wil ik 1 van die telefoonnummers loskoppelen van het totaalpakket door een veranderde thuissituatie. Hoe kan dat? Het andere nummer, inclusief internet en tv, dient wel voortgezet te worden.

Beste antwoord door JanD

Dankjewel, je hebt gelijk.

Ik wil graag de mobiele abonnementen (2x) loskoppelen van elkaar, zodat je aparte facturen krijgt. Hoe kan dat? Beide abonnementen moeten namelijk op een andere naam gezet worden. en van een andere rekening betaald.

Beste ​@fr19o8 dat moet je een contrractovername doen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs/contract-overnemen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• April 9, 2025

Het is geen totaalpakket. Alles-in-1 is alleen internet, tv en vast bellen. De mobiele abonnementen zitten daar niet bij. Mobiel is altijd apart.

Je kunt wel meerdere mobiele abonnementen koppelen met elkaar zodat je 1 factuur van de mobiele abonnementen krijgt. Maar thuis en mobiel zijn altijd gescheiden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 9, 2025

Ik wil graag de mobiele abonnementen (2x) loskoppelen van elkaar, zodat je aparte facturen krijgt. Hoe kan dat? Beide abonnementen moeten namelijk op een andere naam gezet worden. en van een andere rekening betaald.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 9, 2025

Beste ​@fr19o8 dat moet je een contrractovername doen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs/contract-overnemen