Skip to main content

Ik heb internet van KPN Thuis en ik heb een Samsung S23 gekocht bij Mediamarkt met een simkaart van KPN. Het abonnement bedraagt ​​32,5 euro en 7,5 euro bundelkorting op het contract. Het is al 4 maanden geleden dat KPN mijn 32,5 euro nog steeds in rekening brengt. Ik ben naar de KPN winkel gegaan, daar konden ze niet komen. Ik heb de klantenondersteuning gebeld, maar zonder succes. Koppel mijn simkaart aan het internet thuis en breng mij 25 euro in rekening zoals vermeld op het contract. Het is irritant.

Hallo @alicanyasar ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


Ik heb de korting persoonlijk niet geactiveerd, maar ik zie dat er 7,5 euro korting staat in de app en de link die je hebt opgegeven. Hoewel het basisbedrag op de factuur 32,5 euro is, krijg ik nog steeds geen 7,5 euro korting. Zie het contract en de schermafbeelding hieronder. 

 

Hulp met je aanmelding

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

Hoogstwaarschijnlijk is dit gedaan door KPN, aangezien op het contract staat dat KPN zal controleren of er thuisinternet is en vervolgens de factuur dienovereenkomstig in rekening zal brengen. Dus wat moet ik nu doen?

 

 

 

 


Hallo @alicanyasar ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

 

Can you let me know what I can do know? It seems I have the benefit of the bundle but I don’t see it in the invoice.  


@Noordzee zou je me helpen?

 

 


Hallo @alicanyasar ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

@alicanyasar

Ik adviseer je om hiervoor te bellen met 0800-0402. Zij kunnen daar in het systeem kijken wat er niet goed gaat. 


Hoi @alicanyasar, welkom bij ons op het forum. Ook als je het abonnement bij MediaMarkt (of een andere partij) hebt afgesloten heb je recht op de combikorting als je ook al een Thuis abonnement hebt. Is het inmiddels gelukt door ons te bellen zoals Noordzee noemde? Of kunnen wij nog met je meekijken?


@Jasper 

Bedankt voor je reactie

 

Het probleem met het bellen van het nummer is dat mijn Nederlands niet goed is. Ik vertaal deze met behulp van Google Translate. Ik kan dus niet verder gaan met ze te bellen. Ik zit een beetje vast met dit probleem. Ik weet niet zeker wat ik moet doen.


@alicanyasar 

Ze spreken daar ook Engels. Geen probleem. 


De telefonische collega's spreken ook Engels inderdaad, als je in het menu je vraag in het Engels stelt zal je bij een collega uitkomen die je hierbij kan helpen. Dat is de snelste weg voor dit soort dingen, als je gisteren gebeld hebt zal je al duidelijkheid hebben.


@alicanyasar

Ik adviseer je om hiervoor te bellen met 0800-0402. Zij kunnen daar in het systeem kijken wat er niet goed gaat. 

@alicanyasar 

Is het gesprek gelukt in het Engels? 

Is alles nu geregeld? 

 

Did the conversation succeed in English?

Is everything arranged now?


@North Sea it has been figured out today. thank you