Skip to main content
Beantwoord

Moeite met kiezen van reeds via KPN lopend Netflix abonnement als keuzevoordeel

• October 21, 2025
  • 7 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb reeds netflix (facturatie KPN). Als ik netflix wil toevoegen in mijn combivoordeel zie ik geen blauw vinkje. Is level 1 niet voldoende (internet, tv en mobiel)

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Gijs de Prins, leuk dat je gebruik wilt maken van Netflix bij KPN. Extra mooi natuurlijk als je deze gratis of met korting kunt krijgen omdat je meerdere abonnement van KPN combineert.

Ik zie dat ​@Flitsend het juiste antwoord heeft gegeven:

Betaal je Netflix VIA de KPN Factuur of neem je Netflix af bij KPN? Dat is een groot verschil namelijk. Als je Netflix betaalt VIA de KPN Factuur dien je deze eerst op te zeggen bij Netflix zelf. 

Als je Netflix afneemt bij KPN kun je hem omzetten in de MijnKPN app → Voor Jou → Extra's → Combineer Meer en Krijg Meer → Keuzevoordeel wijzigen/kiezen. Daarna krijg je een email met instructies over het koppelen.

Op Level 1 van Combivoordeel heb je recht op Netflix Basic, de goedkoopste variant van 7.99. Als je een duurdere variant wilt krijg je 7.99 EUR korting. 

Zodra Netflix dan is stopgezet, kan je deze aanvragen via Combivoordeel. Je kunt dan inloggen met jouw huidige Netflix account om jouw kijklijsten te behouden. :) Alles over het activeren van Netflix bij KPN en meer, lees je hier: Netflix bij KPN.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 21, 2025

Lees zelf alles over Combivoordeel en de bijbehorende spelregels op:

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 21, 2025

Tks, heb ik al gelezen. Maar bij mij vermeldt kpn, opzeggen via netflix ….

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 21, 2025

Betaal je Netflix VIA de KPN Factuur of neem je Netflix af bij KPN? Dat is een groot verschil namelijk. Als je Netflix betaalt VIA de KPN Factuur dien je deze eerst op te zeggen bij Netflix zelf. 

Als je Netflix afneemt bij KPN kun je hem omzetten in de MijnKPN app → Voor Jou → Extra's → Combineer Meer en Krijg Meer → Keuzevoordeel wijzigen/kiezen. Daarna krijg je een email met instructies over het koppelen.

Op Level 1 van Combivoordeel heb je recht op Netflix Basic, de goedkoopste variant van 7.99. Als je een duurdere variant wilt krijg je 7.99 EUR korting. 

Ik hoop dat je hiermee vooruit kunt! 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 21, 2025

Tks, heb ik al gelezen. Maar bij mij vermeldt kpn, opzeggen via netflix ….

Tja, het antwoord staat wel degelijk vermeld in de link. Dan maar nogmaals lezen!

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 21, 2025

Dank Flitsend, klopt. Neem Netflix rechtstreeks af en facturatie via KPN. Ga m dus opzeggen.

grt

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 21, 2025

Top! Hou je rekening met de maand opzegtermijn? Zodra je Netflix bij Netflix zelf is gestopt meteen aanvragen bij KPN, dan zou alles geregeld moeten zijn!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hi ​@Gijs de Prins, leuk dat je gebruik wilt maken van Netflix bij KPN. Extra mooi natuurlijk als je deze gratis of met korting kunt krijgen omdat je meerdere abonnement van KPN combineert.

Ik zie dat ​@Flitsend het juiste antwoord heeft gegeven:

Zodra Netflix dan is stopgezet, kan je deze aanvragen via Combivoordeel. Je kunt dan inloggen met jouw huidige Netflix account om jouw kijklijsten te behouden. :) Alles over het activeren van Netflix bij KPN en meer, lees je hier: Netflix bij KPN.