Skip to main content

wij hebben internet + TV (opnemen en spotify en 4k) en 2 mobiele abonnementen van KPN. In september gaan we verhuizen. Ik heb op het nieuwe adres Internet+TV aangevraagd (ik wil dus geen gebruik maken van de verhuis-service). Op verhuisdatum laat ik de 2 mobiele abonnement administratief verhuizen. Deze moeten dan onder het nieuwe klantnummer komen zodat ik weer de combikorting ontvang. Kan ik spotify verhuizen of moet ik dat op het nieuwe adres via “mijn KPN” opnieuw activeren? Als ik het opnieuw moet activeren dan gaan mijn playlisten verloren??!? Is hier iets aan te doen? benieuwd naar de reacties m.vr.gr.

Hallo @ZWA,  het account dat je bij het abonnement hebt op jouw oude adres, zal worden omgezet naar een Free account. Het omzetten zal gebeuren als de opzegging verwerkt is. Wil je vervolgens weer Spotfiy via KPN, dan zal het moeten worden toegevoegd aan het nieuwe abonnement. Je kunt het ook zelf via Spotify afsluiten. In beide gevallen kun je het Free account omzetten naar Premium. De afspeellijsten kun je dan ook behouden.