Skip to main content

Ik heb vandaag bij kpn hussel twee mobile telefoons gekoppeld.

Dit koppelen is goedgedaan en ook het delen is goed gegaan tenminste van het toestel met de hoogste mb’s

op het toestel met de ontvangen MB’s zijn deze idd bijgeschreven.

Helaas, nu komt het, op het toestel met de bijgeschreven mb’s is internet zéér traag, of werkt helemaal niet!

Ik zag dit probleem al eerder voorbij komen op dit topic, maar een oplossing kon ik niet vinden.


 

 

Ik heb vandaag bij kpn hussel twee mobile telefoons gekoppeld.

Dit koppelen is goedgedaan en ook het delen is goed gegaan tenminste van het toestel met de hoogste mb’s

op het toestel met de ontvangen MB’s zijn deze idd bijgeschreven.

Helaas, nu komt het, op het toestel met de bijgeschreven mb’s is internet zéér traag, of werkt helemaal niet!

Ik zag dit probleem al eerder voorbij komen op dit topic, maar een oplossing kon ik niet vinden.


 

 

@Dinges1951 Heeft u het betreffende toestel een restart gegeven na de wijziging(en) ?


Ja, ik heb het toestel waar de gedeelde mb's op staat zelfs twee keer gerestart.

Maar het werkt nog steeds niet optimaal. Pagina's laden duurd erg lang.

 


Hoi @Dinges1951, welkom op ons forum!
Dat is niet de bedoeling van MB's delen natuurlijk! Had je ook al gekeken in de MijnKPN app of beide nummers nu MB's hebben?

Anders kijk ik graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Kun je daar bij je persoonlijke opmerkingen ook vermelden van welk nummer naar welk nummer je MB's gedeeld hebt?

Je hebt niet toevallig een iPhone 11? Daar is momenteel een issue mee. Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Hier hetzelfde probleem, zie geen oplossing?


Hoi @Tiesmaudgus, ik denk dat je hier het beste even een eigen topic voor aan kunt maken