Skip to main content
Beantwoord

Na wijziging van mijn combivoordeel is mijn level niet meer te zien

• February 20, 2025
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik was bijna level 3 moest nog 1 punt, heb toen mijn voordeel aangepast naar Netflix gratis (waar ik nogsteeds geen activatie code van heb ontvangen na 2 weken) na dat ik dit heb aangepast zijn mijn levels weg, hoe kan ik deze 2 dingen oplossen, mijn levels terug en een activatie code voor mijn netflix?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Robinboeren ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten

Daarna zou je via de MijnKPN App ook het Combivoordeel weer moeten kunnen activeren. 

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

Wat betreft Netflix:

Probeer dit eens: 

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

bron: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Hallo ​@Robinboeren ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten

Daarna zou je via de MijnKPN App ook het Combivoordeel weer moeten kunnen activeren. 

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

Wat betreft Netflix:

Probeer dit eens: 

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

bron: 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 23, 2025

Hi ​@Robinboeren, welkom bij onze community.

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Noordzee, waarvoor dank. Is dit inmiddels gelukt? Maak anders een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 28, 2025

@Robinboeren 

Is de activatie van Netflix inmiddels gelukt?