Skip to main content
Beantwoord

Netflix aangezet als combivoordeel, maar ik krijg geen activatiemail en kan het niet activeren

• July 26, 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb 4 dagen geleden Netflix aangezet als combivoordeel. Ik heb geen activatie e-mail ontvangen, en als ik het via de “Koppel een nieuw of bestaand Netflix account” optie probeer op de KPN website krijg ik het volgende te zien:

Activeer je entertainment

Er zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden.

Mijn entertainment

Er zijn geen actieve abonnementen gevonden.

Dan leidt deze pagina mij weer naar de KPN klantenservice pagina waar ik hetzelfde advies wat ik al gevolgd had weer tegenkom. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Zo2232 ,

Heb je Netflix als keuzevoordeel gekozen binnen je Combivoordelen? Dat zou normaal binnen 24 uur wel actief moeten zijn. Heb je al eens gekeken in de MijnKPN app onder Producten en dan Entertainment? Staat het daar al erbij? Dan kun je ook direct gaan naar https://www.kpn.com/televisie/netflix/activeren en daar beginnen met de Netflix activatie. 

Als het nog niet in MijnKPN staat, dan raad ik je aan om contact te zoeken met de telefonische helpdesk. Zij kunnen dan eventueel een ticket voor je aanmaken. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen ze jou op een moment dat het jou uitkomt.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 27, 2025

Hallo ​@Zo2232 ,

Heb je Netflix als keuzevoordeel gekozen binnen je Combivoordelen? Dat zou normaal binnen 24 uur wel actief moeten zijn. Heb je al eens gekeken in de MijnKPN app onder Producten en dan Entertainment? Staat het daar al erbij? Dan kun je ook direct gaan naar https://www.kpn.com/televisie/netflix/activeren en daar beginnen met de Netflix activatie. 

Als het nog niet in MijnKPN staat, dan raad ik je aan om contact te zoeken met de telefonische helpdesk. Zij kunnen dan eventueel een ticket voor je aanmaken. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen ze jou op een moment dat het jou uitkomt.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Zo2232, Noordzee helpt je al op weg zo te zien. Heb je zijn tips hierbij al kunnen proberen? Is het daarmee gelukt?