Skip to main content

Hi, ik heb al sinds 2017 Netflix. Nu zie ik dat ik elke maand 5€ korting krijg op entertainment, omdat ik tv, internet en mobiel van KPN heb. Kan ik dit abonnement omzetten naar KPN om van deze korting gebruik te maken? Of moet ik Netflix opzeggen en dan weer nieuw afsluiten bij KPN?

 

Ps. Ziggo adverteert heel actief bij ons met aantrekkelijke acties. Denk hier wel serieus over na. Hebben jullie geen leuke acties voor bestaande klanten, zodat overstappen wat minder aantrekkelijk wordt?

Ik krijg nog niet snel reactie op mijn vraag. Maar inmiddels wat antwoorden op forum gevonden. Het is dus mogelijk om Netflix over te zetten naar KPN.

 

Echter het Netflix account kan gekoppeld worden aan internet of mobiele abonnement. Waaraan moet ik hem koppelen om de 5€ entertainment korting te krijgen?


Hmm hier wil ik ook we meer van weten 👌🏻


Hallo @WillenJan79, om van het entertainmentvoordeel (€5,00 korting) gebruik te maken, dien je Netflix toe te voegen aan het internet&tv abonnement. Voor meer info zie het speciale Netflix kennisbank artikel