Skip to main content
Beantwoord

Netflix activeren vanuit Combivoordeel lukt niet

• September 23, 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb sinds vrijdag KPN internet en tv. Ik had al een abonnement voor mobiel. 
nu kan ik dus Netflix krijgen als combideal maar het lukt niet om deze te activeren of om in te loggen ect. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Suus1709, welkom op de KPN Community. Leuk dat je nu ook KPN Thuis hebt! 💚 Dit brengt leuk Combivoordeel met zich mee.

Je hebt voor Netflix gekozen, begrijp ik. Maar het lukt je niet om te activeren of in te loggen. Dat is balen, zeg. Ik ga kijken of ik je kan helpen.

Allereerst is het belangrijk om jouw Keuzevoordeel te activeren via de MijnKPN app. In de MijnKPN app ga je naar jouw ‘Profiel’, deze vind je rechtsbovenaan. Dan ga ja naar ‘Combivoordeel’. Daar kan je jouw Keuzevoordeel kiezen.

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix als jouw Keuzevoordeel hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Heb je al Netflix?

Geen probleem. Activeer je account met je huidige account nadat je Netflix bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens, zoals je kijklijst en voortgang, blijven behouden.

Kom je er zo uit?

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 24, 2025

Hallo ​@Suus1709, welkom op de KPN Community. Leuk dat je nu ook KPN Thuis hebt! 💚 Dit brengt leuk Combivoordeel met zich mee.

Je hebt voor Netflix gekozen, begrijp ik. Maar het lukt je niet om te activeren of in te loggen. Dat is balen, zeg. Ik ga kijken of ik je kan helpen.

Allereerst is het belangrijk om jouw Keuzevoordeel te activeren via de MijnKPN app. In de MijnKPN app ga je naar jouw ‘Profiel’, deze vind je rechtsbovenaan. Dan ga ja naar ‘Combivoordeel’. Daar kan je jouw Keuzevoordeel kiezen.

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix als jouw Keuzevoordeel hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Heb je al Netflix?

Geen probleem. Activeer je account met je huidige account nadat je Netflix bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens, zoals je kijklijst en voortgang, blijven behouden.

Kom je er zo uit?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 24, 2025

Hi Denise,

Dankjewel voor je reactie!

Een KPN collega heeft mij telefonisch geholpen! 

Achter de schermen waren mijn abonnementen niet goed gekoppeld aan elkaar, maar alles is gefixt en dit het nu!😊👍

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ah, wat een topper die collega van mij! Fijn dat het gelukt is, dan kan jij nu lekker Netflix kijken. 😁 Wat ga je als eerste kijken?