Skip to main content
Vraag

Netflix als Combivoordeel gekozen, maar blijft hangen op 'verwerken'

• October 23, 2025
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Dag,

Al een tijdje geleden heb ik mijn Netflix abo opgezegd, daarna betalen via KPN aangezet. 
Hierdoor ben ik gestegen naar level 3 voor de combivoordeel.

Hierop heb ik mijn 5 euro kortingskeuzevoordeel gestopt en daarvoor in de plaats Netflix standaard aangevraagd. 
Nu staat het verwerken inmiddels meer dan een maand in beeld en vandaag heb ik een nieuwe factuur ontvangen waarop de korting niet verwerkt is. 

De chatbot in de KPN app is een drama. 
Bot heeft de factuur erbij gezocht en aangeboden om een belafspraak in te plannen, bij het formuleren van de vraag in 1 zin blijft de Bot hangen. 
Een telefoonnummer wordt niet gedeeld. 

Nu heb ik de keuze: op Google zoeken naar jullie nummer of de vraag stellen op het forum. 

Nog meer mensen met deze soepele userexperience in de KPN app?

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@ZwollywoodNL dat is natuurlijk niet de manier waarop het contact zou moeten verlopen, excuses daarvoor. Laten we beginnen met de stand van zaken: is de wijziging op het Combivoordeel inmiddels doorgevoerd? Mocht je nog contact zoeken dan kan dat inderdaad via een terugbelafspraak. Je kan ons ook altijd bereiken via Facebook of X.

Tenslotte zien we dit soort topics vaker en we zien dat veel mensen zoeken naar het telefoonnummer van onze klantenservice. Om beter te begrijpen waarom, en om daarvan te kunnen leren, hebben we een poll gemaakt. Stem je mee? Waarom zoek jij het telefoonnummer van onze klantenservice? | KPN Community

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 27, 2025

Bedankt.

Maar serieus? Facebook of X?

Nee helaas is mijn vraag nog niet opgelost. Ik betaal nog te veel want Netflix is nog niet omgezet als combivoordeel. 
Ik zal je terugbellink eens uitproberen. 
Maar waarom niet simpel een echt persoon achter de chatbot plaatsen om doorgeschakeld te worden, zoals wat bij de meeste grote bedrijven kan of bij de zorgverzekeraars?

Edit- Uhm je terugbellink is een webpagina die mij doorschakelt naar jullie chatbot om een terugbelafspraak te plannen. Je weet wel, de chatbot die niet werkte. 
Ik Google jullie nummer wel. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Het was puur ter informatie natuurlijk ​@ZwollywoodNL. Gezien de aard van dit platform en toekomstige meelezers bied ik dan graag alle alternatieven. Ik hoop dat het snel geregeld is maar mocht je toch vastlopen laat het dan weten.