Skip to main content
Beantwoord

Netflix combivoordeel niet te activeren, er staat niet dat ik level 1 ben wat wel zou moeten

• June 30, 2025
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb Internet en TV en Mobiel, zie print hieronder. Als ik in mijnCombivoordeel level kijk, staat daar niet Level 1, wat wel zou moeten bij Internet TV en Mobiel. Zo krijg ik Netflix Basic niet aangevraagd!!!

Waarom zo ingewikkeld? Gewoon 1 knop Gratis Netflix zou volstaan, of ben ik debiel?>??

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik snap heel goed dat je graag Netflix Basic wilt aanvragen als jouw Keuzevoordeel, ​@Willem5903.

Je kan deze kiezen als je Combivoordeel level 1 hebt, wat je inderdaad hebt als je Internet en Mobiel combineert. Dat jij dit niet in MijnKPN ziet, doet mij vermoeden dat niet beide abonnement in hetzelfde huishouden zitten.

Geen zorgen, hier kunnen we je bij helpen. Maak daarvoor een belafspraak. Wij bellen je dan terug op een moment dat het jou uitkomt. Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen (InstagramFacebook of X).

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik snap heel goed dat je graag Netflix Basic wilt aanvragen als jouw Keuzevoordeel, ​@Willem5903.

Je kan deze kiezen als je Combivoordeel level 1 hebt, wat je inderdaad hebt als je Internet en Mobiel combineert. Dat jij dit niet in MijnKPN ziet, doet mij vermoeden dat niet beide abonnement in hetzelfde huishouden zitten.

Geen zorgen, hier kunnen we je bij helpen. Maak daarvoor een belafspraak. Wij bellen je dan terug op een moment dat het jou uitkomt. Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen (InstagramFacebook of X).

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 2, 2025

Heb ik vanmiddag geprobeerd. Maar werd doorverwezen naar een chatbot en daar bleek het onmogelijk een belafspraak voor morgen te maken...k@tchatbots! Waarom niet gewoon een persoon?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

We hebben helaas geen directe chat met de klantenservice meer. Maar je moet kunnen aangeven dat je een belafspraak wilt maken. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via een van onze social media kanalen (InstagramFacebook of X).