Skip to main content
Beantwoord

Netflix en Spotify toegevoegd, maar ik zie mijn entertainmentkorting niet

  • 21 August 2024
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Beste KPN,

 

Vanmiddag heb ik Netflix en Spotify toegevoegd aan mijn Internet / TV account die ik naast mijn mobiele KPN abonnement heb. Helaas zie ik de beloofde entertainment korting niet terug in het overzicht. Ik heb inmiddels het forum doorgelezen en alle tips toegepast zonder resultaat. Ook de AI robot biedt geen soelaas. Contactgegevens van de supportafdeling kan ik niet vinden. 

 

Graag hulp gevraagd.

Hallo @RickVLD ,

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN
 

Voor de duidelijkheid: Je krijgt maximaal één keer entertainmentkorting per maand. Dus op maximaal één entertainmentpakket. 

Verder wordt deze constructie alleen toegepast op de huidige abonnementen. Er zijn ook nog hele oude abonnementen in omloop waarbij geen entertainmentvoordeel geldt. 

 


Hi dank voor je reactie.

 

Ik heb de activatietool gebruikt maar daarmee wordt hij niet geactiveerd. 

Ok ik begrijp dat de korting max op 1 product of dienst geldt.

Je geeft aan dat het alleen werkt op huidige abonnementen. Wat is de definitie van een huidig abonnement en hoe kan je daar zelf achter komen. 

 


Hi @RickVLD! Als je ondanks dit alles de entertainmentkorting nog niet terug ziet, dan kun je met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00.
Mijn collega kan dan voor je kijken hoe het zit en eventuele verdere acties uitzetten.

Hopelijk klopt alles dan snel weer!


Reageer