Skip to main content

Ik heb een vraag over Netflix via KPN middels het entertainment voordeel.

Heb zelf Hussel met Internet en Mobiel van KPN, hiermee kan ik Netflix kiezen als entertainment voordeel. Ik lees echter op het forum dat je hier ook iTV voor moet hebben als je van netflix via KPN gebruik wil maken. Ik heb zelf geen iTV en ben benieuwd of ik op bijv. mijn ipad of pc netflix kan gebruiken als ik via KPN mijn netflix entertainment afsluit?

Goedenavond @WouterPr, welkom en goed dat jij je vraag hier stelt! 

Het mooie van onze Hussel abonnementen is dat je het abonnement zelf kunt samenstellen. Als jij nu een Hussel Internet abonnement hebt met een KPN mobiel abonnement, dan kun je Netflix (Basic, Standaard of Premium) toevoegen als extra entertainment en krijg je €5,- entertainmentkorting per maand. 
Omdat je geen KPN TV afsluit, krijg je geen TV ontvanger, dus Netflix kun je dan inderdaad bekijken via een ander apparaat: een laptop of PC, smartphone of iPad. 

Als je een linkje hebt naar het topic waar dit anders staat, dan ontvang ik dat linkje graag: dan passen we de informatie namelijk aan! 


Dank je voor je antwoord, ik ga netflix dan binnenkort omzetten.

 

Wat mij in verwarring bracht was de volgende pagina: https://www.kpn.com/hussel/voordelen/entertainmentkorting.htm

 

“Kijk met één druk op de knop op je KPN tv ontvanger” en de onderstaande knop “Bekijk met KPN Internet & TV”

 

 

 

De onderstaande bullet “krijg 5 euro korting als je al een netflix abonnement hebt” wordt mee bedoeld als je al netflix via KPN hebt afgesloten? Ik heb nu bijv. een bestaand netflix abonnement (niet via KPN) dus dat zorgt alleen maar voor verwarring, dat zou betekenen dat ik mijn bestaande abonnement aan kan houden? Kan misschien wat explicieter? Kan ook aan mij liggen. :)

 

 


Dank je voor je antwoord, ik ga netflix dan binnenkort omzetten.

 

Wat mij in verwarring bracht was de volgende pagina: https://www.kpn.com/hussel/voordelen/entertainmentkorting.htm

 

“Kijk met één druk op de knop op je KPN tv ontvanger” en de onderstaande knop “Bekijk met KPN Internet & TV”

 

 

 

De onderstaande bullet “krijg 5 euro korting als je al een netflix abonnement hebt” wordt mee bedoeld als je al netflix via KPN hebt afgesloten? Ik heb nu bijv. een bestaand netflix abonnement (niet via KPN) dus dat zorgt alleen maar voor verwarring, dat zou betekenen dat ik mijn bestaande abonnement aan kan houden? Kan misschien wat explicieter? Kan ook aan mij liggen. :)

 

 

Datzelfde vroeg ik mij ook het eventuele alternatief of het mogelijk was om nu geen Netflix mee te bestellen maar later (na levering) gewoon je bestaande ‘losse’ Netflix account alsnog te koppelen?


Ah, ik snap je, bedankt voor deze terugkoppeling! Ik geef je feedback door, kijken of we dit duidelijker naar voren kunnen krijgen.

Als je een Internet only abonnement hebt en een KPN Mobiel abonnement, dan kun je dus die €5,- korting per maand op bijvoorbeeld Netflix krijgen. Je kunt op elk gewenst moment de extra optie Netflix toevoegen. Omdat je geen KPN TV hebt, kun je Netflix niet via de TV ontvanger bestellen/ activeren, dat kun je wel via MijnKPN, onze klantenservice of in één van onze winkels.

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van KPN. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina

2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan.

3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan.

Nu kun je gebruik maken van Netflix via KPN.

Doordat je Netflix dan gekoppeld hebt aan KPN, zie je de kosten van Netflix terug op de KPN factuur en kun je gebruik maken van de Entertainmentkorting van €5,- per maand. 
Let op: door het koppelen kan het zijn dat je eenmalig dubbel betaalt. Het dubbel betaalde bedrag kun je terug krijgen van Netflix, door contact op te nemen met de klantenservice van Netflix. 

Dus het kan inderdaad ook met een bestaand Netflix account (Netflix bewaart je aanbevelingen en voorkeuren 10 maanden, dus die bent je niet kwijt). 


@Sander-B, fijn dat je aanhaakt! Je kunt Netflix (een nieuw of bestaand account) op elk gewenst toevoegen aan je Internet (en TV) pakket!


@Shyrin_ zojuist netflix geactiveerd en ons bestaande account kunnen gebruiken. :)


Wij willen overstappen naar alleen Internet in combinatie met Mobiel. 

Is het nu ook mogelijk om Netflix te activeren zonder KPN I-TV (tv ontvanger) ? 

Het is mij niet helemaal duidelijk op de Website van KPN . 

 

 


Wij willen overstappen naar alleen Internet in combinatie met Mobiel. 

Is het nu ook mogelijk om Netflix te activeren zonder KPN I-TV (tv ontvanger) ? 

Het is mij niet helemaal duidelijk op de Website van KPN . 

 

 

 

Ik heb ook alleen internet (hussel) en mobiel van KPN en geen iTV en heb met de entertainment korting netflix van KPN in gebruik. Je kan dus netflix activeren zonder iTV ontvanger. :)


Wij willen overstappen naar alleen Internet in combinatie met Mobiel. 

Is het nu ook mogelijk om Netflix te activeren zonder KPN I-TV (tv ontvanger) ? 

Het is mij niet helemaal duidelijk op de Website van KPN . 

Ja. Een nieuwe klant die een abonnement afsluit bij KPN kan kiezen voor geen tv, en daarbij dan wel Netflix, Spotify of Viaplay. 

Die 5 euro korting die hier in deze schermafdruk staat is de entertainmentkorting. 


Wij willen overstappen naar alleen Internet in combinatie met Mobiel. 

Is het nu ook mogelijk om Netflix te activeren zonder KPN I-TV (tv ontvanger) ? 

Het is mij niet helemaal duidelijk op de Website van KPN . 

Ja. Een nieuwe klant die een abonnement afsluit bij KPN kan kiezen voor geen tv, en daarbij dan wel Netflix, Spotify of Viaplay. 

Die 5 euro korting die hier in deze schermafdruk staat is de entertainmentkorting. 

 

Bedankt voor je reactie, het “Abonneren” op netflix is mij duidelijker.  

Echter na het afsluiten van een abonnement, hoe kun je dit abonnement van netflix  dan “activeren” zonder de KPN I-TV ontvanger? 

 


Goedemiddag @JWMB! Ik haal even een eerder gegeven antwoord in dit topic aan: het dikgedrukte geeft een antwoord op jouw vraag! 😉
 


Als je een Internet only abonnement hebt en een KPN Mobiel abonnement, dan kun je dus die €5,- korting per maand op bijvoorbeeld Netflix krijgen. Je kunt op elk gewenst moment de extra optie Netflix toevoegen. Omdat je geen KPN TV hebt, kun je Netflix niet via de TV ontvanger bestellen/ activeren, dat kun je wel via MijnKPN, onze klantenservice of in één van onze winkels.

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van KPN. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina

2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan.

3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan.

Nu kun je gebruik maken van Netflix via KPN.

Doordat je Netflix dan gekoppeld hebt aan KPN, zie je de kosten van Netflix terug op de KPN factuur en kun je gebruik maken van de Entertainmentkorting van €5,- per maand. 
Let op: door het koppelen kan het zijn dat je eenmalig dubbel betaalt. Het dubbel betaalde bedrag kun je terug krijgen van Netflix, door contact op te nemen met de klantenservice van Netflix. 

Dus het kan inderdaad ook met een bestaand Netflix account (Netflix bewaart je aanbevelingen en voorkeuren 10 maanden, dus die bent je niet kwijt). 

 


Goedemiddag @JWMB! Ik haal even een eerder gegeven antwoord in dit topic aan: het dikgedrukte geeft een antwoord op jouw vraag! 😉
 


Als je een Internet only abonnement hebt en een KPN Mobiel abonnement, dan kun je dus die €5,- korting per maand op bijvoorbeeld Netflix krijgen. Je kunt op elk gewenst moment de extra optie Netflix toevoegen. Omdat je geen KPN TV hebt, kun je Netflix niet via de TV ontvanger bestellen/ activeren, dat kun je wel via MijnKPN, onze klantenservice of in één van onze winkels.

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van KPN. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina

2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan.

3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan.

Nu kun je gebruik maken van Netflix via KPN.

Doordat je Netflix dan gekoppeld hebt aan KPN, zie je de kosten van Netflix terug op de KPN factuur en kun je gebruik maken van de Entertainmentkorting van €5,- per maand. 
Let op: door het koppelen kan het zijn dat je eenmalig dubbel betaalt. Het dubbel betaalde bedrag kun je terug krijgen van Netflix, door contact op te nemen met de klantenservice van Netflix. 

Dus het kan inderdaad ook met een bestaand Netflix account (Netflix bewaart je aanbevelingen en voorkeuren 10 maanden, dus die bent je niet kwijt). 

 

bedankt voor het antwoord