Wil gebruik maken van de Netflix aanbieding. (dtandaard 5 euro); combivoordeel
Voorwaarde is eerst het abonnement bij netflix opzeggen en dan kun je gelijk de aanbieding activeren.
Dus netjes abonnement met Netflix opgezegd (7-2-2025), bevestiging van Netflix gekregen, 23 febrauri laatste dag van abbo. En inderdaad 24 febr. Neflix niet meer bereikbaar.
Had Netflix met facturatie door KPN.
24 februari niet gelukt om de aanbieding te activeren, Dus KPN gebeld. Konden me niet helpen, moest eerst Netflix bellen om zeker te zijn of abbo afgelopen was. Dus dit gedaan en Netflix beaamde dat.
In de middag weer gebeld met KPN. Nu zou het meer dan 24 uur kunnen duren omdat de beindiging nog maar net was geweest.
Dinsdag 25 februari. Nog steeds niet mogelijk om aanbieding/combivoordeel te activeren. Dus nog maar even gebeld.
Helpdeskmedewerker was erg behulpzaam, maar zag wel dat 1 systeem mijn naam niet meer met Netflix was verbonden, maar het andere systeem *facturering) stond er nog in.
Het zou kunnen zijn (volgens haar) dat dit aan het ende van de maand wel opgelost zou worden, omdat dan de facturering . Ze opperde nog wel om Netflix te bellen of het abonnement echt wel was opgezegd. (dat heb ik geweigerd. Heb schrijven van Netflix en telefonische toezegging van Netflix op 24 feb.
Al met al nog steeds geen Netflix (iedere keer staat op de KPN app, eerst opzeggen bij Netflix)
Voor zo;n high tech bedrijf moet dit toch een peuleschil zijn?
Hoe nu verder?
Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt