Skip to main content
Beantwoord

Netflix via Combivoordeel werkt niet

• February 5, 2026
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Vandaag KPN+ geïnstalleerd , ik heb combi voordeel level 1 met Netflix maar die werkt niet. Ik zou in moeten loggen. Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@hofje52, ik begrijp dat je nu dan gebruik maakt van de KPN TV+ Box. De app voor Netflix is standaard geïnstalleerd op deze box. Bij het openen van de Netflix app moet je wel zelf weer inloggen met het account waarmee je ook via de oude tv-ontvanger Netflix gebruikte. 

Wat gebeurt er als je probeert in te loggen? 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 5, 2026

Hallo ​@hofje52 ,

Het kan enkele werkdagen duren voordat alles over jouw abonnement goed in de systemen staat. En dan zou het gewoon moeten lukken om Netflix te activeren. 

Je kunt Netflix dan via MijnKPN bestellen. 

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in MijnKPN naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Netflix bij KPN kijken

Met de KPN tv-ontvanger kijk je Netflix op een van de volgende manieren:

• Ga naar kanaal 200
  • Kies voor Films of Series
  • Ga naar Apps op je TV

Je kunt Netflix bij KPN ook kijken via mobiel, tablet, web, game console, Chromecast. Download de Netflix app, log in met een Netflix account en start met kijken.

bronnen : 

• Auteur
  • Topper
  • February 5, 2026

Dank voor je bericht maar ik had al Netflix op de oude TV ontvanger. Op KPN+ werkt het niet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 5, 2026

Ook niet via kanaal 200 ? 

Netflix bij KPN kijken

Met de KPN tv-ontvanger kijk je Netflix op een van de volgende manieren:

• Ga naar kanaal 200
  • Kies voor Films of Series
  • Ga naar Apps op je TV

Je kunt Netflix bij KPN ook kijken via mobiel, tablet, web, game console, Chromecast. Download de Netflix app, log in met een Netflix account en start met kijken.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 9, 2026

Hallo ​@hofje52, ik begrijp dat je nu dan gebruik maakt van de KPN TV+ Box. De app voor Netflix is standaard geïnstalleerd op deze box. Bij het openen van de Netflix app moet je wel zelf weer inloggen met het account waarmee je ook via de oude tv-ontvanger Netflix gebruikte. 

Wat gebeurt er als je probeert in te loggen? 

• Auteur
  • Topper
  • February 9, 2026

Dat was idd de oplossing, even niet aan gedacht🤭 

Ik wilde mijn bericht verwijderen maar helaas kan dat niet. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het bericht hoeft ook niet verwijderd te worden hoor. Dit kan de beste overfkomen ​@hofje52. Weer veel kijkplezier gewenst!