Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb recent mijn Netflix abonnement overgezet zodat de facturering via KPN loopt ivm de entertainment korting maar ik zie nu op de factuur dat deze niet toegepast wordt. Netflix staat voor het volledige bedrag op de factuur en de entertainment korting helaas niet. Is er ergens in de systemen een koppeling niet goed gelegd?

 

 

Heeft u wel een Hussel abonnement? Staat er bijvoorbeeld "Hussel 50" op de factuur? Of "Hussel 100" of "Hussel 200" ofzo?


Zekers heb ik die 🙂. Hussel 200. 


Goedemorgen @Erwin1976, ik heb jouw abonnement erbij gepakt en zie dat de entertainmentkorting niet goed geactiveerd is. Hierdoor krijg je de extra korting waar je wel recht op hebt niet. Onze facturatieafdeling heb ik zojuist aangestuurd om dit op te lossen, zodat jij de extra korting ook op de factuur zult zien staan. 


Hoi Jeroen,

 

Top! dank je wel. :grinning::thumbsup:


De entertainmentkorting voor netflix is nog steeds niet verwerkt, ook deze maand de volle mep betaald. Het zou door gegeven zijn aan de verantwoordelijke afdeling zie dit topic 

Dus poging twee. En hopelijk gaat er nu wel wat gebeuren.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hallo admin,

Ik had een nieuw topic gemaakt omdat deze als opgelost staat maar het niet is vandaar.

 

Maar ik kreeg vandaag out of the blue een mail met informatie over met in bestelling en dat ik mijn Netflix kan activeren? Is dit echt van KPN? Zit er iemand op de achtergrond dingen recht te zetten? En zo ja moet ik nog wat doen? Netflix is al geactiveerd en wordt al via jullie gefactureerd.


Hallo admin,

Ik had een nieuw topic gemaakt omdat deze als opgelost staat maar het niet is vandaar.

 

Maar ik kreeg vandaag out of the blue een mail met informatie over met in bestelling en dat ik mijn Netflix kan activeren? Is dit echt van KPN? Zit er iemand op de achtergrond dingen recht te zetten? En zo ja moet ik nog wat doen? Netflix is al geactiveerd en wordt al via jullie gefactureerd.

Hallo @Erwin1976 , als de afzender ....@kpn.com is, is het in de regel vertrouwd.

 


Dat had ik al gecheckt en dat klopt. Ik vind het alleen vreemd dat zonder wat gedaan te hebben een mail krijg over een bestelling en dat ik Netflix moet activeren, terwijl dat inmiddels al bijna twee via KPN loopt.

 

Maar goed ik zag al meer topics dat die entertainment korting misgaat dus daar zullen ze het wel druk mee hebben. 


@Erwin1976 Kijk voor de zekerheid hieronder even en wijzig sowieso je KPN-id wachtwoord en gebruik deze nergens anders voor: 

 


Hallo @Erwin1976, voor de entertainmentkorting loopt nog een incident. Ergens in onze systemen loopt het fout, waardoor nog altijd de korting niet geactiveerd is. Men is er nog wel steeds mee bezig om dit in orde te maken. 


Dan wachten we nog even 🙂. Computer systemen zijn soms eigenwijze ding, zeker als er van alles aan elkaar geknoopt moet worden.