Skip to main content
Antwoord

Netflix via KPN ondersteund geen ‘extra account’, maar nu maand wachten?

• November 8, 2025
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wilde mijn Netflix abo overzetten naar KPN, dus gebruik gemaakt van mijn maandelijkse wissel mogelijkheid. Dat wisselen is echt een fluitje van een cent en gaat in 2 stappen. Stap 1 is de wisselaanvraag en stap 2 is koppelen van je account. Maar pas bij stap 2 werd mij duidelijk dat extra accounts niet worden ondersteund via KPN, en dus heb ik deze laatste stap niet voltooid. Ik kan de wissel niet halverwege annuleren. Kortom, ik heb nu een maandje KPN Netflix Premium voor €5 bovenop de €25 die ik standaard aan Netflix betaal. Mooie premium van KPN…

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@JakobW, 1x in de maand kun je inderdaad jouw combivoordeel wijzigen. In december kun je dan Netflix weer afnemen via henzelf voor het extra account. Het is wel natuurlijk erg slordig dat tegen jou is gezegd dat KPN dat extra account ook als optie aanbiedt. 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 8, 2025

Hallo ​@JakobW ,

Je hebt met Netflix Premium sowieso wat extra mogelijkheden, maar inderdaad geen extra account: 

Netflix Basic

Kijk onbeperkt films en series in HD-kwaliteit, op maximaal één scherm tegelijk. Download films en series op één apparaat.

Netflix Standaard

Kijk onbeperkt films en series in Full HD-kwaliteit, op maximaal twee schermen tegelijk. Download films en series op twee apparaten.

Netflix Premium

Kijk onbeperkt series en films in 4K Ultra HD-kwaliteit, op maximaal vier schermen tegelijk. Download films en series op zes apparaten. Geniet van ruimtelijke audio van Netflix.

Maar je kunt na één maand gewoon weer terug naar jouw oude abonnementsvorm. En deze maand dan bijvoorbeeld lekker kijken naar die 4K films.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 8, 2025

Hoi Noordzee,

ik kon met mijn Netflix abo al lekker 4K kijken. Mijn punt is dat ik er nu door onhandige halve wissel €5 extra voor betaal + maandje andere streaming dienst ‘mis’.

Omdat ik me al afvroeg of het wisselen met de extra account goed zou gaan, had ik vooraf de KPN servicedesk gebeld. De servicedesk heeft mij overtuigd dat het allemaal moest lukken. Tja.

• November 8, 2025

Al doende leert men. Even een maandje wachten en dan kan je weer wat je wil.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 11, 2025

Hallo ​@JakobW, 1x in de maand kun je inderdaad jouw combivoordeel wijzigen. In december kun je dan Netflix weer afnemen via henzelf voor het extra account. Het is wel natuurlijk erg slordig dat tegen jou is gezegd dat KPN dat extra account ook als optie aanbiedt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 11, 2025

Netflix biedt via geen enkele 'derde’ verkoper die Extra gebruikers aan bij Standaard en Premium. En dus kunnen KPN, Ziggo en andere het niet bieden.

Netflix via kpn ondersteunt dat dus niet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 17, 2025

Hoi Noordzee,

ik kon met mijn Netflix abo al lekker 4K kijken. Mijn punt is dat ik er nu door onhandige halve wissel €5 extra voor betaal + maandje andere streaming dienst ‘mis’.

OK ​@JakobW 

Vergeet vooral niet om na die maand meteen weer terug te switchen naar het goedkopere abonnement.