Skip to main content
Antwoord

Niet duidelijk of ik nu wel of geen Combivoordeel krijg

• November 21, 2025
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb gisteren een nieuwe telefoon(mobiele) abonnement afgesloten. Hierbij stond dat ik recht had op combivoordeel. Ik kon toen geen combivoordeel kiezen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@J. Kok, welkom op de community. Combivoordeel is mogelijk als je meerdere abonnementen van ons hebt, dus dat is de eerste vraag, heb je dat?

Als dat zo is kan je kijken welke voordelen voor jou mogelijk zijn: Zo werkt Combivoordeel.

Als je meerdere producten hebt kan je inloggen op jouw MijnKPN en kijken welke voordelen bij jouw abonnement mogelijk zijn, en dan een keuze maken: Keuzevoordeel kiezen in MijnKPN.

Lukt het daarmee?

Meer informatie over Combivoordeel kan je in onze Kennisbank lezen:

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 21, 2025

Heb je ook een thuis-abonnement bij KPN? Dan wordt het combivoordeel automatisch op de mobiele factuur verrekend.

Maar als het goed is staan de bedragen in de correspondentie bij het afsluiten van het mobiele abo ook vermeld als je tevens een thuisabo bij KPN hebt.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Hoi ​@J. Kok, welkom op de community. Combivoordeel is mogelijk als je meerdere abonnementen van ons hebt, dus dat is de eerste vraag, heb je dat?

Als dat zo is kan je kijken welke voordelen voor jou mogelijk zijn: Zo werkt Combivoordeel.

Als je meerdere producten hebt kan je inloggen op jouw MijnKPN en kijken welke voordelen bij jouw abonnement mogelijk zijn, en dan een keuze maken: Keuzevoordeel kiezen in MijnKPN.

Lukt het daarmee?

Meer informatie over Combivoordeel kan je in onze Kennisbank lezen:

Â