Skip to main content
Beantwoord

Niet mogelijk om huishouden aan te maken zodat MB's delen mogelijk is

• June 10, 2025
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

het lukt niet om een huishouden aan te maken. Op  mijn KPN zie ik wel alle drie mobiele nummers staan, maar ik kan geen mb’s delen. Als ik naar de pagina ga om producten aan mijn huishouden toe te voegen dan kom ik niet voorbij de 1e pagina. De knop “doorgaan naar jou overzicht” doet niets.

Beste antwoord door emjon

Het is inmiddels gelukt. De conclusie is dat je tijdens het afsluiten van je abonnement de optie had om korting te krijgen voor het combineren van meerdere KPN-producten, zoals internet en telefonie. Die korting werd bij ons niet automatisch geactiveerd.
Om dit te regelen, moet je contact opnemen met KPN en hen vragen de combivoordeel-korting te activeren. Pas daarna krijg je de mogelijkheid om een huishouden aan te maken en kun je MB’s delen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Nieuwkomer
  • June 10, 2025

ik heb precies hetzelfde probleem en hij doet dit al voor meerdere dagen

Leen59
Wijsgeer
  • June 10, 2025

Heb je het al via de app geprobeerd?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@wilgraagdelen en ​@emjon, welkom bij de KPN Community! 

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, 

Heb je het al via de app geprobeerd?

dan ben ik hier ook benieuwd naar. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 12, 2025

In de winkel langs geweest en daar konden ze dat in 1 minuut doen. Via de website of de app blijft een illusie

• Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 12, 2025

Het is inmiddels gelukt. De conclusie is dat je tijdens het afsluiten van je abonnement de optie had om korting te krijgen voor het combineren van meerdere KPN-producten, zoals internet en telefonie. Die korting werd bij ons niet automatisch geactiveerd.
Om dit te regelen, moet je contact opnemen met KPN en hen vragen de combivoordeel-korting te activeren. Pas daarna krijg je de mogelijkheid om een huishouden aan te maken en kun je MB’s delen.

• Nieuwkomer
  • June 12, 2025

@Leen59 ^^^