Skip to main content

Hallo,

Ik probeer mijn nieuwe abonnement aan te melden voor de combi-voordeel, maar krijg een melding dat het niet is gelukt om aan te melden en dat ik mogelijk al ben aangemeld. Dit is niet het geval. 

Help.

Mvgr, 

Hallo @SouadE ,

Dan is het voordeel al door KPN geregeld. En dan ga je dat op de volgende factuur merken. En je kunt mogelijk de voordelen al terugzien via MijnKPN


Dan wacht ik het even af. Ik kan de voordelen nog niet zien in mijn kpn en kan ook nog geen mb's delen bijvoorbeeld.


Hoi @SouadE, die melding doet inderdaad vermoeden dat het al geactiveerd is. Ik heb meteen even voor je gekeken met de gegevens die in je profiel staan. Ik zie 1 Thuis aansluiting en 3 mobiele abonnementen voor de CombiVoordelen. Zijn dat de abonnementen die je erbij wilde hebben? 🙂


Nee, ik heb er nu dus nog een nieuw abonnement bij. Abonnement nummer 4 is dan nog niet aangemeld voor de CombiVoordelen


Ah, die staat er dan nog niet bij inderdaad. Is dat nummer al wel volledig actief of loopt dat nog? Om het nummer toe te kunnen voegen moet het wel actief zijn. Zou je het bewuste 06-nummer aan je profiel kunnen toevoegen en een seintje geven? Dan kan ik kijken wat ik daar specifiek over kan zien.


Ik zie dat je de nummers hebt toegevoegd @SouadE. Alle 4 de nummers zijn nu actief, het nummer wat eindigde op 504 was vorige week nog niet actief. Lukt het activeren van de voordelen voor dat nummer nu wel, als je het nu opnieuw probeert?


Bedankt voor het meekijken. Ik heb het opnieuw geprobeerd, maar krijg nog steeds dezelfde melding


Wat gek dat je die melding nog steeds kreeg @SouadE. Ik heb het nu ook vanaf deze kant geprobeerd en het nummer lijkt nu toegevoegd te worden aan de voordelen. Als het goed is krijg je daar ook een automatisch bericht van.


Ja , top het is gelukt en ik heb inderdaad een melding via de mail ontvangen. Bedankt!


Graag gedaan, fijn dat het nu gelukt is! 🙂

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.