Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement via Belsimpel afgesloten maar ontvang geen Combivoordeel

• May 15, 2025
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb op 21 maart een abonnement afgesloten via belsimpel. Hierbij kreeg ik dubbele data en combivoordeel. Tot op hedenĀ  heb ik geen van allen nog ontvangen van jullie? Er zijn wel meerdere abonnementen van kpn op ons woonadres.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@ShirleyyyyĀ ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ CombivoordeelĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun jeĀ de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn viaĀ MijnKPN.Ā 
Ā 

Lukt het niet omdat je bv nog steeds een foutmelding ziet? Dan staat er mogelijk iets niet goed geregistreerd met bv jouw adres.Ā 
Ā 

Maak dan onlineĀ eenĀ terugbelafspraakĀ (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer optiesĀ vind je hier:

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 15, 2025

Hallo ​@ShirleyyyyĀ , heb je al eens in mijn.kpn.com gekeken of alle abonnementen vermeld staan? Normaal zou dat automatisch moeten gaan bij meerdere abonnementen op hetzelfde adres.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2025

Nee deze staan er niet automatisch bij.Ā 

Om een voorbeeld te noemen mijn man heeft ook kpn en onze dochters ook, mijn man kan wel mbs delen met onze dochters maar niet met mij.Ā 

Alsof ik niet gekoppeld ben. En als ik wel wil koppelen krijg ik een foutmelding.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 16, 2025

Hallo ​@ShirleyyyyĀ ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ CombivoordeelĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun jeĀ de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn viaĀ MijnKPN.Ā 
Ā 

Lukt het niet omdat je bv nog steeds een foutmelding ziet? Dan staat er mogelijk iets niet goed geregistreerd met bv jouw adres.Ā 
Ā 

Maak dan onlineĀ eenĀ terugbelafspraakĀ (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2025

Als ik op voordelen kijk geeft hij aan dat er voordelen zijn op de andere nummers op het adres maar mijn nummer staat daar niet bij. Als ik mijn nummer toe wil voegen krijg ik een foutmelding.

Hallo ​@ShirleyyyyĀ ,

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Shirleyyyy, als de abonnementen actief zijn moeten ze daar toegevoegd kunnen worden. Dat je een foutmelding krijgt kan betekenen dat een van de abonnementen mogelijk nog niet actief is, of dat de aanvraag van de Combivoordelen al in behandeling is.

Als je nog geen verandering ziet daar kan je het beste een terugbelafspraak maken zoals Noordzee al noemde, via die weg kan er direct met je meegekeken worden. Dat is het snelste.