Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement: wanneer ontvang ik de gratis TV?

• June 17, 2025
  • 4 reacties
  • 152 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb vanaf 16 mei internet en tv van KPN, bij dit abonnement zou ik een gratis TV krijgen.

Ik had nog niks gehoord/ontvangen dus heb ik

KPN gebeld om te vragen of ik de TV nog ga krijgen.

Deze jongeman verzekerde mij dat ik een track &trace code zou ontvangen voor de TV.

Na deze info smeerde hij me meteen een mobiel abonnement erbij aan.

Bij het mobiel abo zou ik dan Netflix gratis krijgen.

Hier vind ik ook niks van terug!!

Graag krijg ik hier wat duidelijkheid over…

Mvg Es

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Essie71 ,

Die track&trace-code zal vandaag wel door jou ontvangen worden.

Voor de verdere procedure over de verzending van de TV kun je informatie terugvinden in dit topic: 

Wat betreft gratis Netflix:

Dat kun je aanvragen in de MijnKPN app.

Je zit waarschijnlijk in level één en dan kun je inderdaad kiezen voor gratis Netflix Basic.

Combivoordeel level één

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 18, 2025

Hallo ​@Essie71 ,

Die track&trace-code zal vandaag wel door jou ontvangen worden.

Voor de verdere procedure over de verzending van de TV kun je informatie terugvinden in dit topic: 

Wat betreft gratis Netflix:

Dat kun je aanvragen in de MijnKPN app.

Je zit waarschijnlijk in level één en dan kun je inderdaad kiezen voor gratis Netflix Basic.

Combivoordeel level één

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Essie71. Welkom bij KPN en op de community! Ik snap goed dat je duidelijkheid wilt over de gratis tv en het mobiele abonnement met Netflix, dat zou ik zelf ook willen weten in jouw situatie.

Wat betreft de gratis tv: als je op of rond 16 mei je abonnement hebt afgesloten en de actie geldig was op dat moment, dan zou je hier inderdaad recht op moeten hebben. Meestal ontvang je de tv binnen een aantal weken nadat je internet en tv zijn aangesloten. De track & trace wordt meestal gemaild zodra het pakket onderweg is. Soms komt deze mail in je spamfolder terecht, dus het is goed om daar ook even te kijken.

Ik zie dat ​@Noordzee al wat meer duidelijkheid heeft gegeven over Netflix, waarvoor dank! Is dit antwoord voldoende of heb je nog vragen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 12, 2025

Ik heb de TV ontvangen.

Het is geen ambilight zoals beloofd.

Mobiel abo is geregeld.

Mvg Es

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Essie71 Fijn om te horen dat het mobiele abonnement goed is geregeld! Wat jammer dat de tv niet is wat je had verwacht. Ambilight is inderdaad een speciale functie die niet op alle modellen zit. Welke tv heb je dan wel gekregen. Heb je misschien een 50" Philips tv als welkomstcadeau ontvangen. Deze actie liep vanaf dinsdag 6 t/m 19 mei 2025. Wanneer heb je het internet en tv abonnement bestelt?