Skip to main content
Beantwoord

Nieuw combivoordeel met Netflix, ik zie dit niet terug

• February 4, 2025
  • 11 reacties
  • 182 keer bekeken

Hi! Ik las dat Netflix aangeboden wordt door KPN als je mobiel & internet hebt.

Ik zie dit echter niet in mijn overzicht terug?

Beste antwoord door XS4-Arjan

Check bovenstaande bericht even ​@Svrijn 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Check bovenstaande bericht even ​@Svrijn 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 4, 2025

Lees ook goed door waar je aan moet voldoen. De Algemene Voorwaarden doornemen is verstandig. En voorkom je teleurstellingen!

• Auteur
  • Topper
  • February 4, 2025

Thanks. Het wordt dus niet gratis, maar je krijgt korting?

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

Nou, netflix basic voor niets ipv 8,99 is toch echt gratis. Lees het allemaal maar eens goed door.

Voordeeltjes en kortingen hangen af van je eigen situatie.

• Auteur
  • Topper
  • February 4, 2025

Oke dankje! Ik denk dat er iets misgaat in mijn account dan. Blijft ook laden als er op klik.

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

Het is er momenteel erg druk ​@Svrijn : het nieuws is natuurlijk snel verspreid. Je kan op dit moment sowieso geen wijzigingen doorvoeren. Gewoon volgende week nog een keertje kijken.

• Auteur
  • Topper
  • February 4, 2025

Dankjewel 😃

• Auteur
  • Topper
  • February 4, 2025

Inmiddels de oorzaak achterhaald! Er stond nog oud adres in mijn account, en daarbij idd enorm druk bij KPN nu. Weet jij toevallig wel of ik mijn huidige Netflix account moet opzeggen hiervoor?

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

​@Svrijn Dat van Netflix wordt besproken in het topic dat ik hierboven heb aangehaald, schijnt vrij eenvoudig te kunnen: https://community.kpn.com/kpn%2Dvoordelen%2Dcombineer%2Den%2Dkrijg%2Dmeer%2D91/ontdek%2Dhet%2Dvernieuwde%2Dkpn%2Dcombivoordeel%2Dmeer%2Dvoordeel%2Den%2Dmeer%2Dkeuze%2D618911/index4.html?postid=2073582#post2073582

Vanaf daar even doorlezen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 4, 2025

Op het moment is er een storing. Ik wilde ook al iets gaan veranderen maar dat lukt ook niet bij mij,  Ik zit op level 3, veel mensen wel en ik kan dus niks veranderen.

Waarom verbaast mij dit nu niet? ;-) 

Jasper van KPN
Moderator

Heel veel mensen willen gebruik maken van de voordelen ​@Sylbi, daardoor treden er flinke vertragingen op. Als je de melding krijgt dat het op dit moment niet kan, dan kan je het op een later moment, als die melding er niet meer staat, alsnog proberen.

Als het gelukt is kan je de stappen waarmee Arjan je al op weg heeft geholpen gebruiken voor Netflix.