Ik heb sinds vorig jaar een mobiele abonnement bij KPN en ook al jaren Alles-in-1, dus KPN COMPLEET aangevraagd. Dit heb ik nu ook. Nu is mijn man afgelopen dinsdag overgestapt en in de winkel hebben ze hem aangemeld voor KPN COMPLEET zodra dat het overgezet ging worden. Alleen Nu is hij nog steeds niet toegevoegd. Zijn nummer staat nog steeds in behandeling. Ook al meerdere keren via de chat contact gehad en zij hebben er nu spoed achter gezet, maar ik weet niet hoe lang dit nu gaat duren.
Mijn man begint al spijt te krijgen dat hij is overgestapt.
Wie kan ons helpen?
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag @Sewlal , Ik kan je helpen. Daarvoor heb ik zijn 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer nodig. Zou je deze gegevens willen toevoegen aan je forumprofiel? Hopelijk hebben we hem dan alsnog snel aangemeld voor de KPN Compleet voordelen.
Waar moet ik deze toevoegen in het profiel @Marina_ ? Dit is nl. mijn profiel, dit wil ik best even wijzigen hoor. Als hij maar zo snel mogelijk ook aan KPN COMPLEET toegevoegd kan worden.
Goedemorgen @Sewlal , Het nummer is toegevoegd aan KPN Compleet. Je kunt vanaf nu gebruik maken van de voordelen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag 🙂 Anders wens ik je een mooi paasweekend!
Staat zijn nummer er al meteen bij op MIJNKPN of komt dit nog? Ik zie het er nu nog niet tussen staan als ik klik op Ik ben Compleet.
Als je dit al gedaan hebt, zou je de voordelen bij het nummer moeten kunnen inzien! Bij de app ga je rechtsboven dan naar het juiste 06-nummer, in de web versie kies je na het inloggen het 06-nummer waar je het van wil inzien.
Let op: je kan het 06-nummer maar in één MijnKPN omgeving koppelen, dus wanneer iemand zelf een MijnKPN inlog heeft en hier het 06-nummer aan gekoppeld is, en jij gaat het nummer onder jouw MijnKPN koppelen, zal het niet meer zichtbaar zijn voor iemand anders(en andersom).
Ik zal wanneer het gelukt is, het wel laten weten.
Dank je wel.
Goedemorgen @Sewlal , Je kunt zelf geen contact opnemen met deze afdeling, dit doe ik voor je. Zodra ik meer duidelijkheid heb, hoor je van mij! 🙂
Super bedankt!
Gelukkig maar! Kunnen jullie eindelijk gebruik maken van de voordelen en eindelijk mb's delen! 😃 Als je weer eens een vraag hebt, stuur ons dan gerust weer een bericht! Voor nu wens ik je een hele fijne dag.
Ala we ergens weer niet uitkomen, zullen we zeker jullie een berichtje sturen.
Waar heeft het nu eigenlijk aan gelegen vroeg mijn man zich af?
De aanvragen die tot vandaag gedaan waren, liepen iedere keer vast. Waarom dit gebeurde is mij niet duidelijk, maar de aanvraag is nog een keer opnieuw gedaan waardoor de Compleet registratie wel lukte 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.