Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe combivoordelen: genoeg punten voor level 3 maar kan niet een level 3 voordeel kiezen?

• February 7, 2025
  • 12 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik zit gezien mijn aantal punten (9) in level 3 maar ik kom "nog” niet in aanmerking voor een voordeel van level 3, HOE KAN DIT 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@222hans222, welkom hier. Fijn dat je even een schermafdruk hebt geplaatst. Het is op dit moment druk rondom de Combivoordelen, veel mensen willen hun keuze maken. Dat houdt in dat je deze melding kunt krijgen als het té druk is. Dit heeft niets te maken met dat jij er niet voor in aanmerking zou komen. Probeer het morgen nog eens, uiteindelijk gaat het ook voor jou echt lukken om je voordeel te kiezen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

• February 7, 2025

Kun je een schermafdruk plaatsen van wat je ziet?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 7, 2025

wjb
Wijsgeer
  • February 7, 2025

Waar staat dat je (nog) niet in aanmerking komt voor een voordeel uit level 3?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 7, 2025

Er staat toch duidelijk dat het nog niet mogelijk is te wijzigen, wat ik nu heb heb ik al jaren, waarom kan ik niet wijzigen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 7, 2025

Probeer het later vandaag of morgen nog eens. 

De app is overbelast vanwege de enorme drukte. 

wjb
Wijsgeer
  • February 7, 2025

Er staat toch duidelijk dat het nog niet mogelijk is te wijzigen, wat ik nu heb heb ik al jaren, waarom kan ik niet wijzigen?

Maar er staat toch niet dat je niet in aanmerking komt?

Wegens succes kan het nu even niet want de systemen bij KPN kunnen de drukte niet aan.

Gewoon met een paar dagen nogeens proberen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 7, 2025

De app is overbelast, wat een onzin, dit staat er al een paar dagen.

• February 7, 2025

Er staat toch duidelijk ...

... dat het nu wegens succes nog even niet mogelijk is. Dat houd in dat de systemen bij KPN overbelast zijn en je het later nog een keer kunt proberen. Volgende week bijvoorbeeld. 

Ik heb er ook nog niks aan gedaan. Nog niet eens naar gekeken. Krijg je niks van, even een paar dagen wachten. 

• February 7, 2025

De app is overbelast, wat een onzin, dit staat er al een paar dagen.

Dat klopt. En het zal er misschien nog wel een week staan. Omdat zulke mensen als jij het onophoudelijk telkens zitten te proberen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 7, 2025

Dit soort kreten van “je komt in aanmerking maaar,,,,,,,,” of "je hebt er rechtop maaar………….” is grote onzin, dit wisten ze van te voren dat het wat drukker zou worden. Ik kan hier slecht tegen, voor nieuwe klanten is het zo geregeld met alle voordelen, maar bij bestaande klanten zijn niet zo scheutig en snel

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 7, 2025

Hoi ​@222hans222, welkom hier. Fijn dat je even een schermafdruk hebt geplaatst. Het is op dit moment druk rondom de Combivoordelen, veel mensen willen hun keuze maken. Dat houdt in dat je deze melding kunt krijgen als het té druk is. Dit heeft niets te maken met dat jij er niet voor in aanmerking zou komen. Probeer het morgen nog eens, uiteindelijk gaat het ook voor jou echt lukken om je voordeel te kiezen. 

• February 7, 2025

... dit wisten ze van te voren dat het wat drukker zou worden. 

Ja,. Daarom hebben ze een systeem gemaakt dat een klant een melding krijgt dat die nog even moet wachten en het later nog eens kan proberen.