Skip to main content

Moet ik eerst overstappen naar een andere provider om van de voordelen van nieuwe klanten gebruik te maken?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dat heb je helemaal goed!!


En ook voor een bepaalde minimum periode (bij KPN 6 maanden)


En ook voor een bepaalde minimum periode (bij KPN 6 maanden)

Maar als je naar een andere provider gaat, dan sluit je daar een jaarcontract af.


Ja dit vind ik dus ook mateloos irritant. Ik ben al jarenlang sponsor van KPN met compleet pakket en stuk of 5 mobiele abonnementen, betaal maandelijks keurig netjes mn contributie maar mag nu toch 150 euro aftikken als ik mijn Wifi signaal thuis wil verbeteren. Waar iemand die even een jaartje abo neemt die superwifi spullen gratis geleverd krijgt! Ik begrijp dat je nieuwe klanten wat aantrekken, maar bestaande klanten houden is toch nog belangrijker???


Sponsoren? Je krijgt toch elke maand de diensten waarvoor je een contract hebt afgesloten?


Contributie betaal je aan een club. Hier koopt u een dienst. Net als een fles cola bij de supermarkt. U begrijpt toch wel hoop ik dat kpn  geen 2 miljoen super wifi's weg kan geven. Dat is namelijk bij 300 miljoen euro. Het kan wel maar dan moet de prijs omhoog en dat wil niemand.


Sowieso vraag ik me af waarom Wi-Fi altijd gratis moet zijn. We kopen voor honderden euro's apparatuur die je aanstuurt met Wi-Fi maar de apparatuur die dat allemaal aanstuurt mag niks kosten. 


Ik klaag ook niet over het feit dat ik moet betalen voor diensten die ik afneem. Ik klaag over de marketingstrategie die uitsluitend oog heeft voor het binnenhalen van nieuwe klanten en geen oog voor het vasthouden van bestaande klanten. 


Waarom geeft KPN wel gratis Wifi versterkers aan nieuwe abonnees die zich voor 1 jaar verbinden en niet aan bijvoorbeeld klanten die al 5 jaar, 10 jaar klant zijn!


We hebben allemaal zo'n welkomstkorting of kado gehad.  Providers doen dan al jaren. U krijgt bij slecht Wi-Fi gratis experia wifi's.  De bekabelde versie. En laten we eerlijk zijn dat is toch ook veel beter.